اپلیکیشن اپل استور اکنون بر اساس سوابق خریدهایتان به شما محصولات جدیدی را توصیه می‌ کند - تکفارس 
اپلیکیشن اپل استور اکنون بر اساس سوابق خریدهایتان به شما محصولات جدیدی را توصیه می‌ کند - تکفارس 

اپلیکیشن اپل استور اکنون بر اساس سوابق خریدهایتان به شما محصولات جدیدی را توصیه می‌ کند

دانیال دهقانی
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - 22:33
اپلیکیشن اپل استور اکنون بر اساس سوابق خریدهایتان به شما محصولات جدیدی را توصیه می‌ کند - تکفارس 

اپلیکیشن اپل استور اکنون بر اساس سوابق خریدهایتان به شما محصولات جدیدی را توصیه می‌ کند. در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اخیراً به روز رسانی جدیدی برای اپلیکیشن اپل استور منتشر شده که ویژگی جدید و کارآمدی را به آن اضافه می کند. این ویژگی اکنون به شما محصولات جدیدی را بر اساس سوابق خرید شما از اپل پیشنهاد می کند. مثلاً اگر این اپلیکیشن متوجه شود که شما اخیراً یک Apple iPad Pro خریداری کرده‌اید، به شما پیشنهاد می کند تا برای آن کیبورد هوشمند خریداری کنید. یا مثلاً اگر اخیراً یک iPhone 6s خریداری کرده اید این اپلیکیشن اکنون به شما یک قاب مناسب برای آن را معرفی خواهد کرد. این معرفی ها زمانی که شما Discover را به سمت پایین بکشید ظاهر خواهند شد.

اگر ناراحت هستید که اپل شماره سریال، نام و نام قطعاتی که از آن خریداری کرده اید را با مشخصات مورد نیاز این اپلیکیشن تطبیق می دهد، می توانید در هر زمانی که خواستید این قابلیت را غیر فعال کنید. اپل همچنین امکانات جدید دیگری را به نسخه ۴ این اپلیکیشن افزوده است. اکنون می توانید متوجه شوید که اپل استور نزدیک به محل سکونت شما کارگاه های آموزشی یا رویدادهای دیگری را برگزار می کند یا خیر. همچنین وقتی که سفارش شما از اپل استور آماده تحویل باشد، این اپلیکیشن به شما خبر خواهد داد.

وقتی که به داخل یک اپل استور قدم می گذارید، این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا با اسکن محصولات موجود در آن اطلاعات بیشتری در مورد آن ها کسب کنید. همچنین وقتی که به یک اپل استور وارد می شوید این اپلیکیشن به شما مکان هایی که ممکن است محصولات مورد علاقه شما را در خود جای داده باشند نشان می دهد. هدف اپل از این قابلیت ها هم تنها یک چیز است: پول بیشتری را صرف خرید تجهیزات جدید برای محصولات اپل کنید!

نظر شما در رابطه با این ویژگی های جدید و به طور کلی اپلیکیشن اپل استور چیست؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید