بلکبری برنامه ی Hub+ خود را برای اندروید عرضه کرد - تکفارس 
بلکبری برنامه ی Hub+ خود را برای اندروید عرضه کرد - تکفارس 

بلکبری برنامه ی Hub+ خود را برای اندروید عرضه کرد

علی سیف الهی
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - 16:00
بلکبری برنامه ی Hub+ خود را برای اندروید عرضه کرد - تکفارس 

به نظر می رسد که شرکت بلک بری به بازار اندروید علاقه ی خاصی پیدا کرده است. این شرکت قبلا ها نیز چند برنامه ی خود از جمله مسنجر BBM خود را برای دیگر سیستم عامل ها منتشر ساخته بود. حال این شرکت در جدید ترین حرکت خود، برنامه ی +Hub را برای سیستم عامل اندروید نسخه ی مارشمالو منتشر شاخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

برنامه ی Hub این شرکت کانادایی، تمام اعلانیه های ایمیل و شبکه های اجتماعی شما را در یک رابط نشان می دهد، و این برنامه به همراه برنامه ی تقویم و مدیریت رمزعبور عرضه می شود. همانطوری کعه این شرکت در پست رونمایی این برنامه گفته است، ما برنامه ی Hub را تقریبا یک جعبه ی یونیورسال یافته ایم. برنامه ی +Hub فقط برای دستگاه های خود بلکبری با سیستم عامل بلکبری ۱۰ و گوشی اندرویدی پریو این شرکت به صورت اختصاصی عرضه شده بود، اما فروش پایی نگوشی های این شرکت، مانع رسیدن کاربران این برنامه به تعداد بالای ممکن شود.

با عرضه ی این برنامه برای همه ی دستگاه های اندرویدی مارشمالو، حال این برنامه پتانسیل جذب کاربران را دارد و می تواند به تعداد بالای مشترکان دست یابد. هر چند، موفقیت این برنامه بستگی به این داد که کاربران این برنامه را با حق اشتراک ماهیانهف چقدر ارزشمند می یابند. این برنامه فقط برای ۳۰ روز اول رایگان است و پس از آن، شما باید یکی از دو راه پرداخت حق اشتراک ۹۹ سنتی و یا ادامه دادن به استفاده از برنامه با تبلیغات، را انتخاب نمایید. همچنین نسخه ی تحت حق اشتراک به شما اجازه خواهد داد تا به برنامه های مخاطبین، عملیات ها، جستجوی دستگاه، نوت ها و لانچر این شرکت دسترسی داشته باشید. البته متاسفانه کیبورد مجازی بلکبری در این لیست حضور ندارد و کمبود آن حس می شود.

البته به یاد داشته باشید که شاید برخی از گوشی های با سیستم عامل اندروید مارشمالو قادر به اجرای این برنامه نباشند. هر چند، این شرکت هر روزه در حال اضافه کردن مدل های سازگار بیشتری به این برنامه است، پس اگر این برنامه با گوشی شما کار نکردف می توانید در آینده دوباره امتحان کنید. همچنین باید بدانید که این برنامه فقط با گوشی های هوشمند کار می کند و با تبلت ها سازگار نمی باشد. بلک بری باری این برنامه ی خود خواب های زیادی در سر دارد و قصد دارد در آینده این برنامه را برای دستگاه های اندروید لالی پاپ و iOS ای عرضه کند.

نظر شما درباره ی این حرکات اخیر بلک بری چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید