گوشی جدید از خانواده Xperia X در دست ساخت است | Xperia XR - تکفارس 
گوشی جدید از خانواده Xperia X در دست ساخت است | Xperia XR - تکفارس 

گوشی جدید از خانواده Xperia X در دست ساخت است | Xperia XR

پژمان دستوریان
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - 12:01
گوشی جدید از خانواده Xperia X در دست ساخت است | Xperia XR - تکفارس 

پس از عرضه نه چندان موفق و و ناامیدکننده سری Xperia X و نمونه ضعیف تر گوشی Xperia E5 حال نگاه ها به رونمایی از ششمین گوشی سونی در سال ۲۰۱۶ معطوف شده است.این اسمارتفون در ابتدا با نام Xperia F8331 شناخته میشد که حال گوشی پیش رو ممکن است با نام Sony Xperia Xr در بازار جهانی شناخته شود.اگر این نام رسمی گوشی باشد،ما هم اکنون میتوانیم نگاهی اجمالی به این مدل جدید به لطف اطلاعات درز کرده در Onleaks بی اندازیم.
ظبق گزارشات،دستگاه جدید ۱۴۶.۴*۷۱.۹*۸.۱ mmمیباشد که بسیار بزرگتر از Xperia X است.صفحه نمایش حدود ۵ اینچی به احتمال وضوع تصویر ۱۰۸۰ HD احساس میشود.درباره ویژگی های این تلفن اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما با نگاه به تصویر منتشر شده میتوانیم یک درگاه USB Type-C را مشاهده کنیم.همچنین در دوربین پشت و جلوی آن یک فلاش LED تعبیه شده است.بدین ترتیب شما میتوانید در محیط کم نور نیز با فلاش دوربین سلفی بگیرید.
در شایعات گذشته اذعان شد که دوربین های این گوشی به کاربر اجازه فیلمبرداری با وضوح ۴k را میدهد که این ادعا در حال حاضر تکذیب شده است.
اما زمانی که بحث طراحی به میان میاید،میتوانیم فاصله گرفتن XR از خانواده بزرگتر خود یعنی سری X را به وضوح مشاهده کنیم.ازجمله تغییرات ظاهری آن میتوان به تیز بودن گوشه های آن و بدنه جالب توجهش اشاره کرد.

سونی در اول سپتامبر در IFA 2016 واقع در برلین آلمان یک رویداد مطبوعاتی برگزار خواهد کرد و ممکن است از گوشی Xperia XR در آنجا پرده برداری کند.

البته انتظار میرود که این نسخه نیز دربرابر آب مقاوم باشد و از اندروید ۶.۰.۱ پیش نصب نیز استفاده کند.
شما نیز درباره این گوشی هوشمند در دست ساخت هیجان زده اید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید