آیفونی که از ۷۵۰ متر ارتفاع افتاد و سالم ماند! - تکفارس 
آیفونی که از ۷۵۰ متر ارتفاع افتاد و سالم ماند! - تکفارس 

آیفونی که از ۷۵۰ متر ارتفاع افتاد و سالم ماند!

امید بصیری
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - 12:40
آیفونی که از ۷۵۰ متر ارتفاع افتاد و سالم ماند! - تکفارس 

فردی مدعی شده که آیفون وی از ارتفاع ۷۵۰ متری به پایین پرت شده و پس از پیدا کردن آن متوجه شده که آیفون وی کاملاً سالم است! در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

یک زن کانادایی مدعی شده که گوشی آیفون وی هنگام پرواز با یک هواپیمای ملخی به پایین پرتاب شده و وی پس از جست و جوی بسیار و استفاده از برنامه ی Find My IPhone(آیفون مرا پیدا کن) گوشی خود را پیدا کرده و در کمال تعجب گوشی سالم بوده!

بی شک تعداد افراد و حتی اشیایی که میتوانند از سقوط از فاصله ی ۷۵۰ متری جان سالم به در ببرند زیاد نیست! حتی چتر باز ها نیز بدون چتر نجات شانسی برای زنده ماندن ندارند. بنابراین شما قطعا انتظار ندارید که از IPhone 5s پس از همچین سقوطی چیزی جز مقداری آهن و شیشه خورده پیدا کنید. اما به نظر IPhone 5s همچین قابلیتی نیز دارد!

بر اساس گزارشی که در یکی از سایت های خبری انگلیسی زبان منتشر شده این زن کانادایی دوشنبه گذشته در حالی که در حال گشت زنی و پرواز با یک هواپیمای ملخی بوده ناگهان متوجه می شود که IPhone 5s از این فاصله به پایین پرتاب شده است. او در حال عکس برداری از محیط و ثبت تصاویر زیبا بوده. او گفته که دیده که آیفون به درختان برخورد کرده که این مسئله کمی به وی امید داده. ساعاتی بعد او از دوست خود درخواست کرده که با استفاده از برنامه ی Find My IPhone موقعیت و مکان گوشی وی را در میان درختان شناسایی کند. او گفته که این مسئله که گوشی وی یک زنگ مسخره داشته نیز در پیدا کردن آن بی تاثیر نبوده! او گفته که گوشی را پیدا کرده و در کمال تعجب متوجه شده که آیفونش کاملاً سالم است. او حتی عکسی را نیز از گوشی خود در صفحه خود منتشر کرده.

صفحه نمایش گوشی کاملاً سالم بوده و قسمت های دیگر نیز خراش های جزئی برداشته بود. او گفته که گوشی کاملاً کار می کرده و هیچ مشکلی نداشته. او این اتفاق را یک “معجزه” خطاب کرده است.

اگرچه در این مسئله شانس نیز تاثیر به سزایی دارد چرا که اگر گوشی بر روی درختان نمی افتاد مشخص نبود که چه بلایی بر سر آیفون فلک زده می آمد اما بالاخره مبلغی زیادی که برای آیفون پرداخت میکنید نیز دلایلی از این قبیل دارند!

منبع:Cnet.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید