Apple Watch 2 با یک GPS، فشارسنج، و بهبود در مقاومت در برابر آب عرضه می شود - تکفارس 
Apple Watch 2 با یک GPS، فشارسنج، و بهبود در مقاومت در برابر آب عرضه می شود - تکفارس 

Apple Watch 2 با یک GPS، فشارسنج، و بهبود در مقاومت در برابر آب عرضه می شود

سعید مزارعی
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - 15:19
Apple Watch 2 با یک GPS، فشارسنج، و بهبود در مقاومت در برابر آب عرضه می شود - تکفارس 

یکی از تحلیلگران خوش نام ارواق بهادار موسسه KGI به نام Ming-Chi Kuo که در گذشته اطلاعات دقیقی از محصولات اپل را عرضه می کرد، اخیرا در یک نوشته برای سرمایه گذاران برخی از مشخصات ساعت هوشمند جدید شرکت اپل یعنی اپل واچ ۲ را نام برده است.

این نوشته که به دست وبسایت Apple Insider رسیده است، در آن Kuo می گوید که اپل قصد دارد تا ۲ نمونه ساعت را درشش ماه ی دوم سال معرفی کند. گفته می شود که نمونه ی اول یک مدل ارتقا یافته از ساعت های هوشمند نسل اول این شرکت است اما انتظار می رود که نمونه ی دوم که اپل واچ ۲ نامیده می شود از امکانات پیشرفته ی جغرافیایی بهره ببرد.

البته نکته ی جالب در این باره این است که گفته می شود که اپل واچ ۲ بر اساس طراحی نسل اول این ساعت ها تولید می شوند. Kuo ادعا می کند که برخی از امکانات این از ساعت های اپل شامل GPS و فشارسنج است. از جمله ی بارزترین تغییرات و امکانات اپل واچ ۲ این است که این ساعت هوشمند می تواند مکان را شناسایی و ارتفاع را تشخیص دهد که این قابلیت می توان اپل واچ ۲ را یک گزینه ی بسیار هیجان انگیز و جذاب برای افرادی که به تناسب اندام مشغول هستند تبدیل کند.

همچنین شایعه ای که هفته پیش منتشر شده بود خبر از وجود قابلیت های بزرگ در ردیابی تناسب اندام در ساعت های Samsung Gear S3 را می داد. اگر این شایعات مربوط به هر دو این ساعت ها درست از آب در بیاید ممکن است باعث شود سایر شرکت های تولید کننده ی گجت های پوشیدنی نیز به فکر تولید محصولاتی با قابلیت های تناسب اندام در آینده ی نزدیک بیفتند.

برای اینکه ممکن است عده ای ساعت هوشمند اپل را سری S خطاب کنند، اپل خواهد گفت که یک نسخه ی ارتقا یافته از ساعت های هوشمند نسل اول خود را تا پایان سال جاری تولید خواهد کرد. در حالی که در ظاهر این گوشی تغییرات خاصی  صورت نگرفته است اما گفته می شود که قطعات داخلی آن شاهد بهبودهایی خواهد بود از جمله ی این تغییرات می توان به پردازنده ی جدید ۱۶ نانومتری ساخته شده توسط کمپانی TSMC که پیشتر همراه با شرکت سامسونگ دو شرکت تولید کننده ی پردازنده های سری A مخصوص آیفون های شرکت اپل بودند می توان اشاره کرد. امیدواریم این پردازنده ی جدید باعث بهبود عمر باتری های این ساعت هوشمند نیز شود.

در این نوشته که برای سرمایه گذاران فرستاده شده، Kuo اعلام می کند که ما نباید انتظار تغییرات اساسی در ساعت های هوشمند اپل تا سال ۲۰۱۸ داشته باشیم. این تحلیلگر انتظار ندارد که پشتیبانی داخلی از شبکه ی LTE تا سال آینده در ساعت های اپل گنجانده شود.

منبع: phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.