طی گذشت یک ماه از عرضه Pokemon Go این بازی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار سودآوری داشته است - تکفارس 
طی گذشت یک ماه از عرضه Pokemon Go این بازی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار سودآوری داشته است - تکفارس 

طی گذشت یک ماه از عرضه Pokemon Go این بازی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار سودآوری داشته است

دانیال دهقانی
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - 23:27
طی گذشت یک ماه از عرضه Pokemon Go این بازی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار سودآوری داشته است - تکفارس 

طی گذشت یک ماه از عرضه Pokemon Go این بازی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار سودآوری داشته است! در ادامه همراه تک فارس باشید.

به گزارش مرکز آماری Sensor Tower، بازی Pokemon Go از لحاظ مالی پیشرفت فوق العاده ای داشته است. یک ماه پس از عرضه خیره کننده بازی، این عنوان توانسته تا حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای سازنده خود سودآوری داشته باشد. برای این که دقیق تر متوجه این میزان شوید یک مثال ملموس می زنیم: سودآوری بازی فوق العاده محبوب Clash Royale پس از ۳۰ روز نصف این مقدار بوده است! این مقدار همچنین دو برابر سود آوری بازی Candy Crush Soda Saga در ماه اول عرضه است.

این سودآوری به خاطر قابلیت پرداخت های درون برنامه ای بازی Pokemon Go به دست آمده است. در میان آیتم های قابل خریداری، Poke Ball ها به چشم می خورند که برای کسب پوکمون های جدید به کار می روند. همچنین بازی بازان می توانند آیتم هایی نظیر Lure ها و Incense ها را نیز خریداری کنند که برای جلب توجه پوکمون ها به کار می روند.

با انتشار بازی در کشورهای دیگر، سودآوری بازی نیز بیشتر خواهد شد. با عرضه بازی در اواسط ماه گذشته در ژاپن شیب سودآوری بازی بیشتر شد و با عرضه در کشورهای بیشتر، بازی وضعش بهتر نیز خواهد شد، همچون ۱۵ بازار آسیایی دیگر که هفته گذشته بازی در آن ها عرضه شد. همچنین بازارهای دیگری چون هند و کره و چین هم به شدت متقاضی عرضه این بازی هستند و مدام از سازنده در مورد زمان عرضه این بازی در آن مناطق سوال می کنند، پس این به آن معناست که هنوز هم Pokemon Go به تسخیر بازار ادامه خواهد داد.

همچنین امروز خبر رسید که این بازی در ایران مسدود شده است و ایران اولین کشوری محسوب می شود که دست به مسدودیت این بازی زده.

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا این بازی ارزش این همه تعریف و تمجید را داشته است؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.