Macbook Pro نسل بعدی، احتمالا دارای سنسور اثر انگشت درون دکمه ی پاور باشد - تکفارس 
Macbook Pro نسل بعدی، احتمالا دارای سنسور اثر انگشت درون دکمه ی پاور باشد - تکفارس 

Macbook Pro نسل بعدی، احتمالا دارای سنسور اثر انگشت درون دکمه ی پاور باشد

علی سیف الهی
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - 12:00
Macbook Pro نسل بعدی، احتمالا دارای سنسور اثر انگشت درون دکمه ی پاور باشد - تکفارس 

شایعه ای دیگر در راستای شایعه های قبلی، اپل از یک سنسور اثرانگشت که درون دکمه ی پاور جاسازی شده است، در نسل بعدی مک بوک پرو های خود استفاده خواهد کرد. باری کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

همانطور که قبلا مطلع شده بودید، شایعه شده بود که نسل بعدی مک بوک پرو های اپل دارای یک ردیف نمایشگر OLED بالای صفحه کلید خواهد بود. حال یکی از منابع سایت ۹to5Mac مدعی است که اپل یک سنسور اثر انگشت Touch ID را درون دکمه ی پاور این لپتاب جاسازی خواهد کرد، که بسیار شبیه مواردی خواهد بود که در آیپد و آیفون های جدید مورد استفاده قرار می گیرند. هنوز معلوم نیست که این قابلیت چگونه کار خواهد کرد، اما منطقی است که به جای وارد کردن رمز عبور، از اثر ااگشت خود استفاده کنید و با استفاده از قابلیت پشتیبانی سیستم عامل macOS Sierra از اپل پی، به صورت آنلاین و بسیار امن خواهید توانست به صورت آنلاین خرید کنید.

البته برای فهیدن صحت هر یک از این شایعات باید تا پائیز امسال و کنفرانس اپل صبر کنیم، اما به نظر می رسد شواهدی وجود دارند که شایعه ی وجود سنسور اثر اگشت را تائید می کنند و آن را تنها یک رویا پردازی نمی بینند. برای مثال، کد های مختص نمایشگر OLED و سنسور Touch ID در منابع سیستم عامل macOS Sierra مشاهده شده اند. و زمانی که شما این موارد را در کنار موارد دیگری همانند گزارش های مبنی بر استفاده ی اپل از پورت های تاندربولت ۳ و USB – C در مک بوک پرو های بعدی، در کنار این شایعات امروز قرار می دهید، در می یابیم که قرار است مک بوک پرو یک آپدیت اساسی به خود ببیند.

مظر شما درباره ی این شایعات چیست؟ چه انتظاراتی از نسل بعدی مک بوک ها دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.