گلکسی نوت ۷ رکورد پیش فروش در تاریخ کره جنوبی را به خود اختصاص داد - تکفارس 
گلکسی نوت ۷ رکورد پیش فروش در تاریخ کره جنوبی را به خود اختصاص داد - تکفارس 

گلکسی نوت ۷ رکورد پیش فروش در تاریخ کره جنوبی را به خود اختصاص داد

سعید مزارعی
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - 17:05
گلکسی نوت ۷ رکورد پیش فروش در تاریخ کره جنوبی را به خود اختصاص داد - تکفارس 

بر اساس گزارشی تازه از منابع کره ای، سامسونگ گلکسی نوت ۷، رکورد پیش فروش گوشی های گلکسی را در بازار کره جنوبی به خود اختصاص داد.

در دو روزی که از شروع پیش فروش محلی گوشی کلکسی نوت ۷ در کشور کره جنوبی گذشته است، بیش از ۲۰۰۰۰ نسخه از این گوشی ها رزرو شده اند. این رقم زمانی جالب تر می شود که بدانیم که در دو روز اول تنها ۱۰۰۰۰ نسخه از گوشی های کلکسی S7 پیش فروش شدند.

با نگاهی به مشخصات این گوشی می توان به راحتی از دلیل محبوبیت بالای این گوشی با خبر شد. نوت جدید شرکت سامسونگ با یک سخت افزار قدرتمند، صفحه نمایش خمیده، قلم بهبود یافته ی S Pen و البته اسکنر عنبیه چشم و قابلیت های جذاب دیگر، ثابت می کند که ارزش این فروش بالا را دارد. با این حال سامسونگ دست به تبلیغات گسترده ای در کشور کره جنوبی زده است که به اعتقاد این شرکت این کار نقش بسیار پر رنگی در شکسته شدن رکورد فروش این گوشی در کشور کره جنوبی داشته است.

البته سامسونگ نیز برای مشتریان کره ای که این گوشی را پیش خرید کنند طرح های تشویقی بسیار وسوسه انگیزی را در نظر گرفته است که از جمله ی این طرح ها می توان به یک ساعت Gear Fit 2 به صورت رایگان، ۵۰ درصد تخفیف برای تعمیر نمایشگر های شکسته شده و یک گیفت کارت ۱۰۰ هزار وونی برای خرید از فروشگاه های پشتیبانی کننده از سیستم پرداخت سامسونگ پی اشاره کرد.

علاوه بر این ها سامسونگ اقدام به ایجاد ۲۸۰۰ “منطقه تجربه استفاده از نوت” کرده است که در این مناطق مردم عادی می توانند لذت استفاده از این گوشی را تجربه کنند. جالب این جا است که بدانید برای گوشی گلکسی S7 تنها ۲۰۰۰ عدد از این مناطق توسط سامسونگ ایجاد شده بود.

گوشی گلکسی نوت ۷ با قیمت ۹۸۸,۹۰۰ یوون در کشور کره ی جنوبی به فروش می رسد که این رقم معادل ۸۹۵ دلار در بازارهای جهانی است. همچنین این گوشی با قیمتی مشابه نیز در کشور آمریکا عرضه خواهد شد.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.