تاریخ احتمالی معرفی PlayStation Neo اعلام شد - تکفارس 
تاریخ احتمالی معرفی PlayStation Neo اعلام شد - تکفارس 

تاریخ احتمالی معرفی PlayStation Neo اعلام شد

امید بصیری
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - 19:15
تاریخ احتمالی معرفی PlayStation Neo اعلام شد - تکفارس 

به نظر می رسد که مدت زمان زیادی تا معرفی نسخه به روز رسانی شده PlayStation Neo باقی نمانده است. در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

کمپانی سونی به طور رسمی خبرنگاران را به مراسمی در نیویورک در تاریخ ۷ سپتامبر دعوت کرده است که گزارش ها همگی از احتمال بسیار بالای معرفی PlayStation Neo در این روز خبر میدهند.

این ایمیل ها یک روز پس از اینکه گزارش ها خبر از این می دادند که غول بازی سازی دنیا اولین چهارشنبه ماه سپتامبر را برای معرفی بزرگ خود در نظر گرفته است ارسال شدند و در حالی که در متن نامه ها لفظ “PlayStation Meeting” صراحتاً به کار برده شده است کمی سخت است که تصور کنیم سونی چیزی غیر از نسخه جدید تر پلی استیشن را معرفی میکند.

اندرو هوس/Andrew House رئیس بخش پلی استیشن سونی در طی مراسم E3 امسال تایید کرده که یک نسخه به روز تر PlayStation4 به بازار خواهد آمد. در حالی که هیچ گونه اطلاعات و یا عکسی از کنسول به فردی نشان داده نشده اما نام Neo برای این کنسول مورد تایید همگان قرار دارد و این نکته که کنسول از پخش ۴K پشتیبانی خواهد کرد. سونی تایید کرده که این کنسول برابر با PlayStation 4 استاندارد از تمامی امکانات مشابه بهره خواهد برد.

در واقع باید گفت که پلی استیشن نئو PlayStation 5 نیست و در واقع به نوعی PlayStation 4.5 محسوب می شود که گرافیک به روز تر همراه با هماهنگی بیشتر با بازی ها را به ازمغان می آورد. طرفداران سونی همچنین امیدوارند که PlayStation Neo تجربه ی راحت تری را با PlayStation VR عرضه کند. در حالی که پلی PlayStation VR در تاریخ ۱۳ اکتبر به بازار عرضه خواهد شد عرضه یک باندل از هر دو محصول می تواند گزینه ی خوبی باشد.

برای سونی تدارک دیدن رویدادی درست پس از روز کارگر در آمریکا و در حالی که مدت زمان زیادی تا تعطیلات باقی نمانده است گزینه ی بسیار مناسبی است. همچنین معرفی این محصول می تواند پاسخ خوبی به مایکروسافت و Xbox One s باشد که با قابلیت هایی نظیر پخش ۴K و پشتیبانی از Ultra HD Blu-ray به بازار عرضه شده است.

مایکروسافت هم اکنون اعلام کرده که واقعیت مجازی و بازی های با گرافیک ۴K با ورود کنسول پروژه ی اسکورپیو/Project Scorpio در سال ۲۰۱۷ به حقیقت خواهند پیوست.

نظر شما در مورد کنسول جدید سونی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:cnet.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.