Man Of Steel 2 ساخته میشود | سوپرمن زنده است - تکفارس 
Man Of Steel 2 ساخته میشود | سوپرمن زنده است - تکفارس 

Man Of Steel 2 ساخته میشود | سوپرمن زنده است

پژمان دستوریان
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - 22:25
Man Of Steel 2 ساخته میشود | سوپرمن زنده است - تکفارس 

تا اونجایی که احتمالا خودتون هم متوجه شدید SuperMan در ادامه کمیک های DC زنده است.سه سال پس از وقایع Man Of Steel و چندین ماه پس از ماجرای Batman V Superman:Dawn Of Justice،به لطف اعتبار این قهرمان و طرفداران بی اندازه او،قرار است دنباله فیلم سینمایی مرد پولاین ساخته شود.

به نقل از TheWarp،برادران وارنر نور تازه ای به Henry Cavill ابرقهرمان محبوب بخشیده و با ساخت این دنبال قصد دارد تا هواداران را خوشحال کند.چیزی که همچنان مشخص نیست که سکان دار فیلم های Man Of Steel،Batman v Superman DawnOfJusticeو به تازگی Justice League وظیفه ساخت Man Of Steel 2 را برعهده دارد یا خیر و یا مرد پولادین ۲ پیش از فیلم مجزای بتمن ساخته میشود؟

زک اشنایدر که به نمایندگی از برادران وارنر درحال ترکیب دنیای قهرمانان DC Comics است.در انتهای فیلم طلوع عدالت به نظر میرسید که هنری ستاره نقش ابرقهرمان سوپرمن،به کام مرگ فرو رفت.اما زک اشنایدر در کمیک کان که در ماه جولای برگزار شد اعلام داشت سوپرمن زنده است و برمیگردد.

در جواب دندان شکن DC به Avengers کمیک Marvel،قرار است بتمن (Ben Affleck)واندر وومن (Gal Gadot)فلش (Ezra Miller)آکوآمن (Jason Momoa) و سایبورگ (Ray Fisher) را برای نبرد علیه فرمانده بیگانگان Steppwolf و دار و دسته اش متحد کند.

Justice League در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ بر روی پرده های نقره ای اکران خواهد شد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.