بتای بازی Gwent: The Witcher Game تاخیر خورد - تکفارس 
بتای بازی Gwent: The Witcher Game تاخیر خورد - تکفارس 

بتای بازی Gwent: The Witcher Game تاخیر خورد

علی سیف الهی
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - 12:15
بتای بازی Gwent: The Witcher Game تاخیر خورد - تکفارس 

در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال بود که استدیوی CD Projekt RED از بازی کارتی Gwent: The Witcher Game رونمایی کرد. در آن زمان اعلام شد که بتای بازی در ماه سپتامبر خواهد بود اما خبر هایی از تاخیر بتای این عنوان به گوش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

این بازی که یک عنوان Gwent مستقل است برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. بتا این بازی که قرار بود برای دو پلتفرم اصلی آغاز شود تا تاریخ ۲۵ام ماه اکتبر تاخیر خورد. بازیکنان علاقه مند به این عنوان مجبور هستند تا این تاریخ صبر کنند و بتوانند در این بتا شرکت کنند. در بیانیه ای که منتشر شده، این استدیو اعلام کرده است که زمان بیشتری لازم است تا بر روی عنوان Gwent کار شود تا بتواند آنطور که شایسته اش است، بشود.

استدیوی CD Projekt RED گفته است که: “ما می دانیم که می توانیم تها یک بار اثر بگذاریم، و برای همین می خواهیم مطمئن شویم قبل از انتشار، از همه چیز منتشر شویم. عرضه ی یک بازی با کیفیت برای ما بسیار مهم تر از حفظ زمان وعده داده شده است. با این حال، ما میدانیم که این تاخیر باعث ناراحتی برخی از بازیکنان و هواداران می شود و به همین خاطر به خاطر این که شما را مجبور به صبر کرده ایم، بسیار عذر خواهی می کنیم.”

شما می توانید فعلا در سایت این بازی برای تجربه ی بتای بازی ثبت نام کنید. البته این بازی در نمایشگاه گیمزکام نیز قابل بازی کردن خواهد بود. پس اگر بسیار به این عنوان علاقه مند هستید، بهتر است حتما سری به این نمایشگاه بزنید.

نظر شما درباره ی این بازی کارتی چیست؟ آیا شما علاقه ای به تجربه ی این عنوان دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید