گوشی هوشمند DuraForce Pro توسط Kyocera معرفی شد - تکفارس 
گوشی هوشمند DuraForce Pro توسط Kyocera معرفی شد - تکفارس 

گوشی هوشمند DuraForce Pro توسط Kyocera معرفی شد

علی سیف الهی
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - 19:15
گوشی هوشمند DuraForce Pro توسط Kyocera معرفی شد - تکفارس 

اگر شما به دنبال یک گوشی سفت و سخت و مقاوم برای فیلم برداری از موقعیت های خاص و سخت هستید، شرکت Kyocera برایتان یک گزینه ی مناسب را معرفی کرده است. این شرکت امروز گوشی DuraForce Pro خود را معرفی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

گوشی Duraforce Pro برای کار های سخت ساخته شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵ اینچی به همراه دوربین دوگانه برای ثبت تصاویر عریض تر و فیلم برداری با کیفیت Full HD می باشد. این گوشی دارای گواهینامه ی IP6X نیز می باشد تا تضمین کند که گوشی شما در عمق ۲ متری آب، ۳۰ دققفه دوام خواهد آورد. همچنین استاندارد های نظامی را برای ضد خاک و گرد و غبار، ضربه، ویبره، افزایش دما و غیره دارد. خودتان حدس می زنید که چه منظور از غیره چیست.

با دوربین ۱۳ می

اپیکسلی پشت و ۵ مگاپیکسلی جلو، گوشی DuraForce Pro یک اکشن کم “دید بسیار عریض” با وضوع ۱۰۸۰p دارد. این اکشن کم پردازنده ی نخصوص به خود را دارد که به آن اجازه می دهد تا حالت های اسوموشون، ورزشی، اکشن و زیر آب را داشته باشد. زاویه ی ۱۳۵ درجه ای این دوربین شبیه دیگر اکشن کم های موجود می باشد و Kyocera حتی یک قاب را عرضه خواهد کرد که به آن ظاری شبیه دوربین GoPro می دهد. این قاب همانند اکشن کم ها بر روی گوشی نصب می شود و با وجود این که بسیار سخت است، نمایشگر ۵ اینچی فوا اچ دی آن به شما اجازه می دهد تا بهتر درباره ی عکس های گرفته شده قضاوت کنید. البته رزولوشن این گوشی بسیار کمتر از رزلوشن ۴K گوشی GoPro Hero 4 و دیگر مدل ها است.

شاید این گوشی در مقایسه با گوشی ۶۰۰ دلاری Cat S60، دارای سخت افزار بالایی نباشد اما باید در نظر گرفت که این گوشی برای رقابت با گلکسی اس ۷ ساخته نشده است. این گوشی دارای پردازنده ی اسنپدراگون ۶۱۷ به همراه ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی قابل افزایش می باشد. سیستم عامل این گوشی اندروید ۶ مارشمالو می باشد و دارای باتری ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعتی به همراه فناوری شارژ سریع ۲، پورت USB 2.0 و تعدادی از سنسور ها همانند NFC، بلوتوث ۴.۲ و فشار سنج می باشد. برای بالا بردن امنیت دگوشی، سنسور اثر انگشت نیز بر روی گوشی وجود دارد و همچنین کد گذاری های درون گوشی نصب شده اند و پشتیبانی Android For Work نیز برای آن به وجود آمده است. درباره ی قیمت این گوشی سخنی به میان نیامده است اما ناتظار می رود که قیمتی بالاتر از مدل استاندارد DuraForce با ۴۱۸ دلار داشته باشد.

نظر شما درباره ی این گوشی سفت و سخت چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.