آیا این تصویر متعلق به بنچمارک گوشی Mate 9 در آنتوتو است؟ - تکفارس 
آیا این تصویر متعلق به بنچمارک گوشی Mate 9 در آنتوتو است؟ - تکفارس 

آیا این تصویر متعلق به بنچمارک گوشی Mate 9 در آنتوتو است؟

سعید مزارعی
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - 16:42
آیا این تصویر متعلق به بنچمارک گوشی Mate 9 در آنتوتو است؟ - تکفارس 

گوشی Mate 8 ساخت شرکت چینی هواوی با یک صفحه نمایش ۶ اینچی با رزلوشن تصویر ۱۰۸۰p دسامبر گذشته معرفی شد. چیپست Kirin 950 که تولید خود این شرکت چینی است از یک پردازنده ی هشت هسته ای با فرکانس ۲.۳GHz و پردازشگر گرافیکی Mali-T880 بهره می برد. نسل بعدی این گوشی به نام Mate 9 ظاهرا در بنچمارک AnTuTu تست شده و این کار باعث شده بسیاری از مشخصات این گوشی مشخص شود.

اوایل امسال بود که یکی از تحلیلگران مطرح به نام  Pan Jiutang خبر از معرفی گوشی Mate 9 تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی داده بود. این تحلیلگر اعتقاد داشت که این گوشی دارای یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است(که در بنچمارک آنتوتو تایید نشده است) و از چیپ Kirin 960 که دارای یک پردازنده ی ۸ هسته ای با معماری جدید ARM و پشتیبانی از مودم LTE Cat 12 بهره می برد.

بر اساس بنچمارک آنتوتو گوشی هواوی میت ۹ دارای یک صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با رزلوشن ۱۰۹۰ در ۱۹۲۰ و یک پردازنده ی هشت هسته ای با فرکانس ۲.۶GHz و پردازشگر گرافیکی Mali-T880 است. این گوشی از ۳ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد. دوربین پشتی ۱۱ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسیل از دیگر امکانات این گوشی به حساب می آید. همچنین این گوشی از نسخه ی ۷.۰ اندروید یعنی نوقا به صورت پیش فرض بهره می برد.

اطلاعاتی که از دوربین این گوشی و همچنین مقدار رم آن در بنچمارک آنتوتو آمده، باعث شک ما نسبت به کل اطلاعات این گوشی شده است. گوشی سال گذشته ی این شرکت با ۴ گیگابایت حافظه رم عرضه شد که باعث می شود ما به این اطلاعات با دیده ی تردید نگاه کنیم. در بهترین حالت حدس می زنیم که این اطلاعات مربوط به یک گوشی میانرده ی شرکت هواوی است.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید