گلسی نوت ۷ طی ۲ یا ۳ ماه آینده به اندروید ۷ مجهز خواهد شد - تکفارس 
گلسی نوت ۷ طی ۲ یا ۳ ماه آینده به اندروید ۷ مجهز خواهد شد - تکفارس 

گلسی نوت ۷ طی ۲ یا ۳ ماه آینده به اندروید ۷ مجهز خواهد شد

دانیال دهقانی
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - 19:58
گلسی نوت ۷ طی ۲ یا ۳ ماه آینده به اندروید ۷ مجهز خواهد شد - تکفارس 

گلسی نوت ۷ طی ۲ یا ۳ ماه آینده به اندروید ۷ مجهز خواهد شد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

در حالی که ال جی در رقابت با سامسونگ برای عرضه اولین گوشی با سیستم عامل اندروید ۷ نوقا پیروز شد (با گوشی V20 خود)، سامسونگ حال قصد دارد تا آخرین نسخه از اندروید را به بسیاری از دستگاه های خود بیاورد. یکی از آن ها فبلت تازه معرفی شده گلسی نوت ۷ است، فبلتی که هم اکنون آماده پیش خرید است و قرار شده تا در تاریخ ۱۹ آگوست در فروشگاه ها در دسترس قرار بگیرد و در روز عرضه از اندروید ۶ مارشمالو بهره می برد.

طبق گزارشی که The Korea Times منتشر کرده، گلکسی نوت ۷ به روز رسانی را “طی ۲ یا ۳ ماه آینده” دریافت خواهد کرد که با آن نسخه اندروید فبلت به ۷ تغییر می یابد. بنابراین، شما می توانید انتظار داشته باشید که گلسی نوت ۷ شما (البته اگر یکی خریداری کنید) در ماه اکتبر یا نوامبر به اندروید ۷ نوقا مجهز شود. ظاهراً، کو دونگ جین، رئیس بخش موبایل سامسونگ طی رویدادی در مورد گلکسی نوت ۷ در کره جنوبی در مورد این مسئله صحبت هایی را ارائه داده است. ایشان اعلام کرده که این “ضروری است تا یک پلتفرم پایدار و بدون ایراد برای کاربران ساخته شود، به همین خاطر است که ما برنامه داریم تا تست های بتای زیادی را قبل از عرضه هر به روز رسانی مربوط به سیستم عامل انجام دهیم.”

همچنین The Korea Times دوباره خبری را که پیش از این منتشر شده بود تکرار کرد: سامسونگ برنامه دارد تا یک نسخه از گلکسی نوت ۷ با حافظه رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت را به بازار عرضه کند (البته فقط در کشور چین)، و همچنین این شرکت هنوز آمادگی عرضه گوشی هایی با صفحه نمایش تا شدنی را ندارد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا عرضه اندروید ۷ نوقا در ماه اکتبر یا نوامبر برای گلسی نوت ۷ می تواند راضی کننده باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.