پچ جدید بازی No Man’s Sky بیشتر مشکلات نسخه ی PC این عنوان را بر طرف می کند - تکفارس 
پچ جدید بازی No Man’s Sky بیشتر مشکلات نسخه ی PC این عنوان را بر طرف می کند - تکفارس 

پچ جدید بازی No Man’s Sky بیشتر مشکلات نسخه ی PC این عنوان را بر طرف می کند

علی سیف الهی
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - 13:15
پچ جدید بازی No Man’s Sky بیشتر مشکلات نسخه ی PC این عنوان را بر طرف می کند - تکفارس 

همانطور که مطلع هستید بازی No Man’s Sky مدتی قبل برای کامپیوتر های شخصی منتشر گردید و متاسفانه عملکرد بسیار ضعیفی را حتی بر روی سیستم های رده بالا ارائه کرد. حال استدیوی سازنده ی این بازی اعلام کرده است که در حال کار بر روی آپدیتی است تا همه ی این ایرادات را رفع نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

بای No Man’s Sky هفته ی پیش برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر گردید و ایراد خاصی هم بر روی کنسول نداشت. اما اوضوع زمانی که پورت PC این بازی منتشر شد بسیار فرق کرد و بازی پر ایرادی عرضه شد. استدیوی Hello Games، سازنده ی این عنوان اعلام کرده است که در حال کار بر روی آپدیتی است که در آینده ی نزدیک منتشر خواهد شد و بسیاری از مشکلات اساسی بازی را رفع خواهد کرد.

هنوز معلوم نیست که چه ایراداتی را قرار است این استدیو رفع کند اما این تیم سازنده می داند که زمانی که بازی بر روی درایو های هیبریدی نصب می شود، برخی بازیکنان را در برخی از سیاره ها بی هدف رها می کند. شما اگر کشتی خود را عوض کنید در درون سیاره به گیر خواهید افتاد و این بزرگترین ایراد و مشکلی است که تا به حال در بازی دیده شده است و استدیوی سازنده نیز قول حل سریع مشکل را داده است.

برای حال، استدیوی Hello Games در حال کار بر روی رفع مشکلات اصلی بازی است. اگر شما هم درون بازی مشکل راه رفتن داشتید، می توانید به طور موقت از جت پک هایتان استفاده کرده و به اطراف بروید تا آپدیتی برای بازی منتشر گردد.

رئیس استدیوی Hello Games در پستی در وب سایت بازی No Man’s Sky نوشته است که: “تعداد بازیکنان و طول میانگین هر نوبت بازی بسیار بیشتر از آن چیزی است که تیم کوچک ما پیش بینی کرده بود.”

استدیوی Hello Games یک تیم تضمین کیفیت خارجی را که بزرگتر از تیم سازنده ی بازی است، برای کار بر روی رفع ایرادات آورده است و این تیم در کنار تیم تضمین کیفیت سونی که هم اکنون در حال کار در این تیم هستند، به فعالیت خواهند پرداخت. امیدواریم که آپدیت این بازی هر چه سریع تر منتشر شود تا بتوانیم تجربه ی بهتری از بازی No Man’s Sky به دست آوریم.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید