مایکروساف در اوایل سال ۲۰۱۷ پشتیبانی Skype برای ویندوزفون های ۸ و ۸.۱ را قطع خواهد کرد - تکفارس 
مایکروساف در اوایل سال ۲۰۱۷ پشتیبانی Skype برای ویندوزفون های ۸ و ۸.۱ را قطع خواهد کرد - تکفارس 

مایکروساف در اوایل سال ۲۰۱۷ پشتیبانی Skype برای ویندوزفون های ۸ و ۸.۱ را قطع خواهد کرد

سعید مزارعی
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - 16:49
مایکروساف در اوایل سال ۲۰۱۷ پشتیبانی Skype برای ویندوزفون های ۸ و ۸.۱ را قطع خواهد کرد - تکفارس 

در ماه می سال ۲۰۱۱ بود که شرکت مایکروسافت با ۸.۵ میلیارد دلار Skype را از آن خود کرد. به دلیل اینکه مایکروسافت از لایسنس کردن پتنت های اندرویدی بیشتر از فروش گوشی های ویندوزی درآمد کسب می کند، این غول نرم افزاری دلیلی برای استفاده از این نرم افزار برای بالا بردن فروش گوشی های ویندوزی خود نمیبیند. ماه گذشته این شرکت آمریکایی اعلام کرد که قصد دارد تا در ماه اکتبر پشتیبانی از ویندوزفون های ۸ و ۸.۱ و اندرویدهای پایینتر از ۴.۰.۳ را قطع کند.

در اوایل سال آینده ی میلادی ۸۰ درصد کاربران ویندوزفون با قطع پشتیبانی Skype از ویندوزفون های ۸ و ۸.۱ با این اپلیکیشن خداحافظی خواهند کرد. این خبر در روز جمعه توسط شرکت مایکروسافت اعلام شد. بنابراین کاربران ویندوزفون های ۸ و ۸.۱ هنوز می توانند از این اپلیکیشن تا ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی استفاده کنند ( اگرچه با محدودیت ). همچنین این محدودیت شامل حال کاربران ویندوز RT و اندرویدی که از نسخه های ۴.۰.۳ و پایینتر استفاده می کنند نیز خواهد شد. مایکروسافت در یک فرآیند انتقال قرار دارد که قصد دارد تا Skype را از P2P به کلود منتقل کند. این شرکا ادعا می کند که این عمل باعث بهبود سرویس های Skype از جمله اشتراک گذاری، کیفیت تماس، قابلیت اطمینان و پیام های تصویری خواهد شد.

بازار تلفن های هوشمند ویندوزی در حال کاهش است که این باعث می شود مایکروسافت چاره ای جز صرف زمان، انرژی و پول برای چیزی جز اپلیکیشن های ویندوز ۱۰ موبایل نداشته باشد. اگر شما دارای یک گوشی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ هستید، می توانید پیش نمایش Skype برای ویندوز را بر رویی دستگاه خود نصب کنید. این اپلیکیشن از تماس های تصویری و تماس های تصویری به صورت گروهی تا ۲۵ نفر را پشتیبانی می کند. اگر علاقمند به نصب این اپلیکیشن هستید اینجا را کلیک کنید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید