به نظر سامسونگ ای ۸ از تراشه اکسینوس ۷۴۲۰ استفاده می کند - تکفارس 
به نظر سامسونگ ای ۸ از تراشه اکسینوس ۷۴۲۰ استفاده می کند - تکفارس 

به نظر سامسونگ ای ۸ از تراشه اکسینوس ۷۴۲۰ استفاده می کند

دانیال دهقانی
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - 21:50
به نظر سامسونگ ای ۸ از تراشه اکسینوس ۷۴۲۰ استفاده می کند - تکفارس 

 

به نظر سامسونگ ای ۸ از تراشه اکسینوس ۷۴۲۰ استفاده می کند! در ادامه همراه تک فارس باشید.

ماه گذشته بود که سری ۲۰۱۶ گوشی سامسونگ ای ۸ توسط GFXBench بنچمارک گذاری شد و در مورد آن به اطلاعاتی دست یافتیم. طبق اطلاعات منتشر شده از آن بنچ مارک گذاری، این گوشی صفحه نمایشی ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ x 1920 خواهد داشت. این گوشی همچنین به نظر از تراشه اکسینوس ۷۴۲۰ استفاده خواهد کرد. اگر این نام برای شما آشنا است، باید بدانید که از این تراشه در ساخت سری قبلی گوشی های پرچمدار سامسونگ استفاده شده بود. آن گوشی ها شامل گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج، گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ می شوند.

این تراشه از یک پردازنده ۸ هسته ای با قدرت ۲.۱ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T760 MP8 بهره می برد. این گوشی ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین پشتی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن هم برای گرفتن سلفی و چت های تصویری ۵ مگاپیکسلی است.

امروز، سری ۲۰۱۶ گوشی سامسونگ ای ۸ در وبسایت GeekBench نیز بنچمارک گذاری شد و در این تست هم ثابت شد که این گوشی از تراشه اکسینوس ۷۴۲۰ استفاده می کند. همچنین تائید شد که حافظه رم این گوشی ۳ گیگابایت است و اندروید ۶ به طور پیش فرض روی آن نصب شده است. این گوشی بارها توسط این وبسایت مورد آزمایش قرار گرفته است. این گوشی به صورت تک هسته ای امتیاز ۱۴۶۶ و به صورت چند هسته ای امتیاز ۴۷۰۹ را به خود اختصاص داده است.

شماره سریال این گوشی SM-A810 است و با توجه به این که اخیراً گواهی نامه های مربوط به بلوتوث را هم دریافت کرده، به نظر چیزی تا رونمایی رسمی از آن باقی نمانده است.

نظر شما در رابطه با این گوشی و سخت افزار آن چیست؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.