ورزشکاران المپیکی کره شمالی هرگز گلکسی S7 های خود را دریافت نمی کنند - تکفارس 
ورزشکاران المپیکی کره شمالی هرگز گلکسی S7 های خود را دریافت نمی کنند - تکفارس 

ورزشکاران المپیکی کره شمالی هرگز گلکسی S7 های خود را دریافت نمی کنند

سعید مزارعی
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - 22:31
ورزشکاران المپیکی کره شمالی هرگز گلکسی S7 های خود را دریافت نمی کنند - تکفارس 

مدتی پیش بود که خبری مبنی بر اینکه شرکت کره ای سامسونگ قرار است به همه ی ورزشکاران المپیک ریو یک گوشی گلکسی S7 هدیه بدهد را برای شما منتشر کردیم، اما مثل اینکه این اتفاق قرار نیست برای همه رخ دهد، در ادامه با تکفارس همراه باشید:

سامسونگ وعده داده بود که ۱۲,۵۰۰ گوشی گلکسی S7 را که دارای ظاهری متفاوت و برخی امکانات خاص است را برای ورزشکاران المپیک ریو آماده کرده است تا به همه ی این ورزشکاران هدیه دهد، اما اکنون خبر رسیده است که ورزشکاران کره ی شمالی از این قضیه مستثنی هستند و ۳۱ ورزشکار کره ی شمالی از دریافت این گوشی ها امتناع کرده اند.

دلیل آن هم تقریبا واضح است، دلایل سیاسی پشت پرده ی این قضیه است. سامسونگ همواره تلاش کرد که این گوشی ها را به ورزشکاران تحویل دهد اما از یک منبع حاضر در دهکده ی المپیک خبر رسیده است که مدیر تیم کره ی شمالی این گوشی ها را مصادره کرده است. ظاهرا کمیته ی المپیک کره ی شمالی تصمیم گرفته است که ورزشکاران این کشور نباید این گوشی ها را دریافت کنند.

بر گزارش رادیو Free Asia “مطبوعات رسمی کمیته ی بین المللی بر این باورند که مدیر تیم کره ی شمالی به دلیل اینکه نمی خواست ورزشکاران کره ی شمالی به محصولی که ساخت یک شرکت کره ی جنوبی است دسترسی داشته باشند آن گوشی ها را مصادره کرد”. در گذشته نیز ورزشکاران کره ی شمالی که در مقابل ورزشکاران کره ی جنوبی قرار می گرفتند، هدیه های در نظر گرفته شده برای آن ها از طرف مدیران مصادره می شد حتی اگر آن بازیکنان اصالت کره ی جنوبی نداشتند.

 

منبع : androidauthority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید