گوگل در حال توسعه ی سیستم عاملی برای اجرا بر روی هر چیز مجازی است - تکفارس 
گوگل در حال توسعه ی سیستم عاملی برای اجرا بر روی هر چیز مجازی است - تکفارس 

گوگل در حال توسعه ی سیستم عاملی برای اجرا بر روی هر چیز مجازی است

علی سیف الهی
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - 12:00
گوگل در حال توسعه ی سیستم عاملی برای اجرا بر روی هر چیز مجازی است - تکفارس 

گوگل در ایجاد پلتفرم کاملی که مورد نیازش است، همیشه مشکل دارد و نتوانسته پلتفرمی یکسان را برای تمامی دستگاه ها به وجود آورد. اما به نظر می رسد این شرکت فکر های تازه ای در سر داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

به نظر می رسد شرکت گوگل در حال توسعه ی چیزی بسیار خاص باشد. این شرکت در حال کار بر روی Fuchsia می باشد، سیستم عامل منبع باز که طراحی شده تا همه ی دستگاه های اینترنت اشیا را، از موبایل گرفته تا کامپیوتر ها، به زیر پرچم خود درآورد. بنا به اعلام اندروید پلیس، کرنل این سیستم عامل شامل قابلیت های بلوغ سیستم عامل، همانند حالت های کاربران و مدل های امنیتی تطبیق پذیر می باشد. و این سیستم عامل هر دو حالت پیشرفته ی گرافیکی را بر روی دستگاه های ARM و کامپیوتر های ۶۴بیتی اینتل پشتیبانی می کند. جای هیچ تعجبی ندارد که گوگل از زبان برنامه نویسی Dart خود به عنوان هسته ی این سیستم عامل استفاده می کند.

اگر شما به امتحان کردن این سیستم عامل علاقه دارید، می توانید سیستم عامل Fuchsia را بر روی یک کامپیوتر و یا بر روی یک ماشین مجازی اجرا کنید. همچنین آقای تراویس گیزلبرشت از گوگل گفته اند که شما می توانید در آینده ای نزدیک، اجرا شدن این سیستم عامل را بر روی رسپری پای ۳ ببینید

فعلا گوگل درباره ی این سیستم عامل اطلاعات زیادی را به بیرون اعلام نکرده است و هنوز نقاط مبهمی وجود دارند. هنوز معلوم نیست که این سیستم عامل در آینده خود به صورت مستقل عمل خواهد کرد و یا نسل بعدی سیستم عامل های اندروید، کروم و یا برلو خواهد بود. فعلا این سیستم عامل در حال آزمایش شدن بر روی موضوعی است که می تواند اثرات بسیار زیادی داشته باشد. گوگل در حال آزمایش این سیسستم عامل بر روی ابزار های خانه های هوشمند می باشد و به نظر می رسد که سیستم عامل Fuchsia بتواند به خوبی عمل کند. این سیستم عامل می تواند پلتفرمی باشد که باب میل گوگل باشد و آن انعطاف پذیری و قدرتی که گوگل انتظار دارد را بر آورده ساخته و بهتر از سیستم عامل هایی نظیر برلو عمل کند. اما نیازی به ابزار های پیشرفته ای همانند اندروید ندارد.

نظر شما درباره ی این سیستم عامل چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید