تصویر جدیدی از یک آیفون ۷ پلاس یک دوربین دوگانه در پشت این گوشی را نشان می دهد - تکفارس 
تصویر جدیدی از یک آیفون ۷ پلاس یک دوربین دوگانه در پشت این گوشی را نشان می دهد - تکفارس 

تصویر جدیدی از یک آیفون ۷ پلاس یک دوربین دوگانه در پشت این گوشی را نشان می دهد

سعید مزارعی
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - 14:59
تصویر جدیدی از یک آیفون ۷ پلاس یک دوربین دوگانه در پشت این گوشی را نشان می دهد - تکفارس 

هرچه به ماه شهریور و کنفرانس اپل نزدیک می شویم حجم شایعات و گمانه زنی ها در مورد گوشی های جدید این شرکت بیشتر و بیشتر می شوند. این تصاویر به اصطلاح لو رفته یا ساختگی گهگاهی باعث شگفتی ما شده اند. در ادامه با تکفارس همراه باشید:

بار دیگر یکی از این تصاویر منتشر شده است که ادعا می کند متعلق به یک آیفون ۷ است که از پشت این گوشی گرفته شده است و یک دوربین دوگانه را نشان می دهد که بر روی یک مدل پلاس این گوشی سوار شده است. بر اساس تصاویری که قبلا بارها منتشر شده به نظر می رسد این تصویر قانع کننده است. بدترین سناریویی که می توانیم در رابطه با این تصویر در نظر بگیریم این است که این هم یک تصویر جعلی دیگر است که توسط عکاس گرفته شده است.

در هر صورت هر چه که ما در این جا میبینیم چیزی جز شایعات مطرح شده نیست. ما در این تصویر شاهد یک گوشی با رنگ رز گلد هستیم که از مدل های پیشین باریک تر است و دارای دوربین دوگانه است که خطوط آنتن نیز در گوشه های بالا و پایین قرار گرفته اند و با یک لوگوی براق اپل همراه است. در پنل پشتی این گوشی به جای نام های آیفون ۷ و یا آیفون ۷ پلاس عبارت آیفون حک شده است که به سادگی می توان دریافت که این مدل نهایی و یا اصلا نمونه ی واقعی این گوشی نخواهد بود. اما اگر شما دوست دارید یک نمای اولیه از آیفون ۷ پلاس را ببینید، بیخیال نگاه کردن به تصویر زیر نخواهید شد.

تا جایی که اطلاع داریم، آیفون ۷ پلاس با ۳ گیگابایت حافظه ی رم به همراه پردازنده ی قدرتمند تر A10 عضه خواهد شد تا توان پردازشی لازم برای انجام پردازش های تبدیل تصاویر ثبت شده با دو دوربین به صورت همزمان به یک تصویر را داشته باشد. هنوز جزئیات دقیقی در مورد توانایی های این دوربین دوگانه در دست نداریم. قبلا شاهد عملکرد دوربین های دوگانه بر روی گوشی های اندرویدی بوده ایم که امکاناتی نظیر میدان دید وسیعتر برای عکس ها، بهبود نور تصاویر و عمق میدانی بیشتر و توانایی فوکوس مجدد را عرضه می کردند.

شایعاتی مبنی بر این که اپل در حال توسعه ی یک زوم اپتیکال جدید برای استفاده در گوشی آیفون ۷ پلاس است مطرح شده است اما باید صبر کنیم تا ببینیم این شایعات تا چه حد صحت دارند. تا معرفی گوشی های جدید شرکت اپل توسط تیم کوک مدیر عامل این شرکت کمتر از یک ماه زمان باقی مانده است، همه ی چشم ها به مقر این شرکت در کوپرتینو دوخته خواهد شد تا ببینند که این گوشی واقعا چه امکاناتی دارا هستند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.