قیمت و تاریخ عرضه گوشی LG V20 برای اپراتور T-Mobile لو رفت - تکفارس 
قیمت و تاریخ عرضه گوشی LG V20 برای اپراتور T-Mobile لو رفت - تکفارس 

قیمت و تاریخ عرضه گوشی LG V20 برای اپراتور T-Mobile لو رفت

سعید مزارعی
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - 14:45
قیمت و تاریخ عرضه گوشی LG V20 برای اپراتور T-Mobile لو رفت - تکفارس 

تا سه هفته ی دیگر یعنی در روز ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) کمپانی کره ای ال جی از جدیدترین شاهکار خود رونمایی خواهد کرد، محصولی که این کمپانی بسیار به آن افتخار می کند و به آینده ی آن امیدوار است. در حالی که این شرکت جزئیات دقیقی از عرضه ی گوشی LG V20 منتشر نکرده است اما تقریبا مشخص است که این گوشی توسط حداقل ۲ یا ۳ اپراتور در دسترس قرار می گیرد ( مانند نسل گذشته این گوشی یعنی LG V10). بر اساس شایعاتی که تا کنون منتشر شده است اپراتور T-Mobile یکی از اپراتورهایی است که خود را برای فروش گوشی های LG V20 آماده می کند.

در آخر هفته وبسایت Reddit اعلام کرد که اپراتور T-Mobile در حال برنامه ریزی برای قبول پیش فروش گوشی های LG V20 در روز ۱۴ سپتامبر است. به احتمال زیاد این گوشی در روز ۲۳ سپتامبر به صورت عمومی عرضه خواهد شد، هرچند که این تاریخ نهایی نیست و ممکن است تغییر کند. گزارش شده است که قیمت گوشی LG V20 برای اپراتور T-Mobile 560 دلار است و اگر در پیش فروش این گوشی اقدام به خرید آن بکنید از امتیازهای ویژه ای مثل یک باتری اضافه، یک گریپ پیشرفته و ماژول حافظه نیز برخوردار خواهید شد. دو امکانات آخر مثل گریپ پیشرفته و ماژول حافظه باعث می شود فکر کنیم که این گوشی هم مانند گوشی LG G5 ماژولار خواهد بود(این تصاویر لو رفته نیز دقیقا به همین موضوع اشاره می کنند). علاوه بر این ها اگر گوشی خریداری شده از اپراتور T-Mobile باشد با یک پکیج با هدیه های دیگر نیز همراه خواهد بود.

در حال حاضر به هیچ عنوان نمی توانیم این خبرهای سایت Reddit را تایید کنیم. با این وجود کمپانی ال جی اعلام کرده بود که گوشی جدید خود را در ۱۰ روز پایانی ماه عرضه خواهد کرد که با این وجود تاریخ ۲۳ سپتامبر با برنامه ریزی های این کمپانی مطابقت دارد. گوشی LG V20 اولین گوشی در جهان خواهد بود که با اندروید ۷.۰ نوقا عرضه می شود که خوشبختانه با یک پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۲۰ همراه خواهد بود، همچنین این گوشی دارای یک صفحه نمایش حداقل ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD خواهد بود. از امکانات دیگر این گوشی می توان به صفحه نمایش ثانویه، یک دوربین جلو برای عکس های سلفی، دوربین دوگانه در پشت گوشی و سنسور اثر انگشت در پشت گوشی اشاره کرد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا قیمت ۶۵۰ دلاری این گوشی به همراه امکانات متنوعی که ال جی برای این گوشی در نظر گرفته است شما را مجاب به خرید این گوشی می کند؟

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.