گزارش : گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ دو برابر نوت ۵ فروش خواهد داشت - تکفارس 
گزارش : گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ دو برابر نوت ۵ فروش خواهد داشت - تکفارس 

گزارش : گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ دو برابر نوت ۵ فروش خواهد داشت

سعید مزارعی
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - 16:58
گزارش : گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ دو برابر نوت ۵ فروش خواهد داشت - تکفارس 

همانگونه که مطمئنا آگاه هستید کمپانی سامسونگ در کمتر از ۱۲ ماه از عرضه ی نوت ۵  مدل نوت ۷ را نیز عرضه کرد. اگر بر اساس نام این گوشی هم بخواهیم نظر دهیم باید دارای قابلیت های بسیاری باشد و حتی در کره جنوبی مشتریان از خدمات بیشتری برخوردار خواهند شد. در واقع عرضه ی ماهانه ی نوت ۷ در مقایسه با عرضه ی ماهانه ی نوت ۵ در مدت مشابه دو برابر شده است که بر اساس یک گزارش پیش بینی می شود که شرکت سامسونگ ۳ میلیون گوشی نوت ۷ در هر ماه در سه ماه ی سوم سال به فروش می رساند.

در عرضه ی گوشی گلکسی نوت ۵ سامسونگ به طور میانگین ۱.۶ میلیون از این دستگاه را در ماه تولید می کرد که این رقم اکنون برای گوشی نوت ۷ می تواند تا ۳ میلیون نسخه بالا برود که در بازار آشفته ی کنونی موبایل رقمی بسیار قابل ملاحظه است. این گزارش جدید توسط روزنامه ی کره ای Chousen Biz منتشر شده است و اعتقاد دارد بر اساس شواهد موجود ممکن است گوشی نوت ۷ رکورد تاریخ فروش فبلت ها را از آن خود کند.

سامسونگ اعلام کرده است که به منظور برآوردن تقاضا برای گوشی جدید خود با تامین کنندگان بسیاری در حال مذاکره است. برای مثال، اسکنر عنبیه چشم جدید این گوشی می تواند توسط ۱۰ کمپانی که سامسونگ با آن ها در حال مذاکره است تامین شود. در حال حاظر شرکت Patron تنها تامین کننده ی قطعات شرکت سامسونگ محسوب می شود. اما تقاضای ماهیانه ۳ میلیونی این گوشی های جدید باعث می شود که سامسونگ حساسیت بیشتری به خرج دهد و دامنه ی کار خود را گسترش داده و با تامین کنندگان بیشتری همکاری کند.

با توجه به پیش فروش دو برابری گوشی های گلکسی نوت ۷ به نسبت پیش فروش S7 به نظر می رسد که بالاخره سامسونگ خواسته های مشتریان را در گوشی های خود اعمال کرده و گوشی های کاربر پسندی را روانه بازار می کند.

با عرضه ی این گوشی در فروشگاه های فیزیکی ما با قاطعیت بیشتری می توانیم در مورد موفقیت های این گوشی صحبت کنیم، با این حال عرضه ی این گوشی در بازار های بزرگ از هفته ی آینده آغاز می شود. اما با وجود معرفی گوشی های جدید کمپانی اپل به نظر می رسد سامسونگ زمان سختی را برای فروش گوشی های فوق العاده ی خود در پیش رو دارد.

نظر شما در مورد پرچمدار جدید شرکت سامسونگ چیست؟ آیا شما قصدی برای خرید این گوشی دارید اگر از امکانات و مشخصات این گوشی با خبر نیستید به این لینک بروید.

منبع : phoneArena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.