S Pen زیر آب نیز کار می کند! - تکفارس 
S Pen زیر آب نیز کار می کند! - تکفارس 

S Pen زیر آب نیز کار می کند!

امید بصیری
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - 22:27
S Pen زیر آب نیز کار می کند! - تکفارس 

در ویدئویی جدیدی که سامسونگ از قلم S Pen گوشی Galaxy Note 7 منتشر کرده است ویژگی های قلم این گوشی بازگو شده اند که از جمله آن ها می توان به کار در زیر آب اشاره کرد. در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

پس از منتشر کردن ویدئوی رسمی باز کردن جعبه ی Galaxy Note 7 توسط سامسونگ این کمپانی کره ای ویدئوی دیگری را در صفحه ی رسمی خود در یوتیوب منتشر کرده است که نحوه ی کار با قلم این گوشی را نشان میدهد.

این ویدئو تقریباً تمامی ویژگی های جدیدی را که سامسونگ به هنگام معرفی Galaxy Note 7 از قلم خود یاد کرده بود به همراه دارد. S Pen جدید از این به بعد در برابر آب مقاوم است بنابراین می توانید در هنگامی که Galaxy Note 7 خیس است نیز از آن استفاده کنید. ویژگی دیگر این است که میتوانید با این قلم یادداشت ها و نقاشی ها را حتی زمانی که صفحه نمایش گوشی خاموش است نیز ثبت کنید.

نوک S Pen جدید تنها ۰.۷ میلیمتر است بنابراین حس قلم واقعی بودن را بیشتر القا میکند.از ویژگی های دیگر این قلم میتوان به ترجمه ی همزمان متون با استفاده از این قلم و همچنین ساختن تصاویر متحرک از فیلم ها اشاره کرد. سامسونگ همچنین در این ویدئو به طور رسمی اعلام کرده که از این به بعد امکان این وجود ندارد که S Pen را برعکس در جایش بگذارید. از اینجا می توانید معرفی Galaxy Note 7 را مشاهده کنید.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.