تصاویر دستبند های نسل جدید FitBit لو رفتند - تکفارس 
تصاویر دستبند های نسل جدید FitBit لو رفتند - تکفارس 
تصاویر دستبند های نسل جدید FitBit لو رفتند - تکفارس 

تصاویر دستبند های نسل جدید FitBit لو رفتند

علی سیف الهی
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - 12:00
تصاویر دستبند های نسل جدید FitBit لو رفتند - تکفارس 

دست بند های هوشمند ورزشی Charge و Flex فیت بیت عمری دو ساله و سه ساله دارند و دیگر قدیمی شده اند. به همین خاطر به نظر می رسد که زمان معرفی نسل بعدی این دست بند های هوشمند ورزشی فرا رسیده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

اخیرا یک لیست علامات تجاری شایعاتی را راه انداخته است که مدل های نسل جدید به زودی معرفی و عرضه خواهند شد. به لطف تصاویر لیک شده از سوی TechnoBuffalo ما حال تصویر روشنی از شکل ظاهری دست بند های هوشمند ورزشی Flex 2 و Charge 2 داریم. دستبند هوشمند Charge 2 که شبیه ساعت های هوشمند نیز هست، یک صفحه ی نسبتا بزرگ دارد و دست بند هایی قابل تغییر به رنگ های آبی، بنفش و مشکی به آن وصل شده اند. این دستبند هوشمند به همراه برنامه ی کنترل کننده ی ضربان قلب PurePulse عرضه خواهد شد و همانند نسخه ی قبلی خود، از اعلامیه های موبایلی و ردیابی چند ورزشی پشتیبانی خواهد کرد. البته این نتایج از بررسی تصویر زیر به دست آمده اند.

دستبند هوشمند Flex 2 نیز به همین صورت داری چراغ های مشخص کننده ی باز طراحی شده است که بنا به اعلام تصویر زیر، ضد آب هستند و برای استفاده در بیشتر مکان ها مناسب می باشد. قابلیت های نسخه ی قبل، همانند دنبال کننده ی خواب و عمر باتری بالا در این نسخه نیز حفظ شده اند.

این شرمت تولید کننده ی ابزار های پوشیدنی قبلا با مشکل اثر گذاری دست بند های این  شرکت بر روی پوست مواجه شده است و کار هایی را برای محدود کردن این مشکل انجام داده است و فعلا در بازار ابزار های پوشیدنی ورزشی، نازک ترین و ظریف ترین تولید کننده ی موجود است. اگر این تصاویر درز کرده درست باشند، می توانیم انتظار داشته باشیم که این دست بند های هوشمند به زودی معرفی و عرضه گردند.

نظر شما درباره ی این دست بند های هوشمند ورزشی چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید