به زودی شما قادر به انجام تماس و چت کردن با واتس اپ از طریق سیری می شوید - تکفارس 
به زودی شما قادر به انجام تماس و چت کردن با واتس اپ از طریق سیری می شوید - تکفارس 

به زودی شما قادر به انجام تماس و چت کردن با واتس اپ از طریق سیری می شوید

سعید مزارعی
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - 14:48
به زودی شما قادر به انجام تماس و چت کردن با واتس اپ از طریق سیری می شوید - تکفارس 

برای اولین بار اپل، در IOS 10 دستیار صوتی فوق العاده خود یعنی سیری را در اختیار اپلیکیشن های مستقل قرار داده است. به طور قطع این دسترسی محدود خواهد بود و در اختیار همه ی اپلیکیشن ها قرار نمی گیرد و تنها آن دسته از اپلیکیشن هایی که از کنترل های صدا در گوشی های آیفون استفاده می کنند مثل اپلیکیشن های مسنجر ها و پرداخت های موبایلی و غیرهاجازه ی دسترسی را خواهند داشت، تمام این اپلیکیشن ها اجازه ی دسترسی به API سیری را خواهند داشت، آن ها باید انتخاب کنند که در سطح عمیق تری ادغام شوند یا خیر.

بنابراین، محبوبترین نرم افزار پیام رسان در دنیا یعنی واتس اپ انتخاب کرده که این کار را انجام دهد. زمانی که مجوز این کار صادر شود، نسخه ی جدید واتس اپ برای سیستم عامل ios این قابلیت را دریافت خواهد کرد، یکی از چیزهایی که به وضوح مشخص است این است که سیری قادر خواهد بود تا تماس های شما را دریافت کند و آن ها را به واتس اپ وصل کند. قابلیت تماس صوتی اخیرا به این اپلیکیشن وارد شده است و ممکن است قابلیت های پیشرفته تری دیگری نیز در راه باشند.

در هر صورت شما به زودی قادر خواهید بود که به طور مثال بگویید “سلام سیری، از طریق واتس اپ به تیلور زنگ بزن” و دستیار صوتی مجبور به انجام این کار می شود. علاوه بر تماس، سیری می تواند برای شما پیام ارسال کند یا پیام های دریافتی شما را با صدای بلند برای شما بخواند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا از این ویژگی های هیجان انگیز استفاده خواهید کرد؟

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.