اپلیکیشن Duo شرکت گوگل در صدر فهرست اپلیکیشن های رایگان گوگل پلی قرار گرفت - تکفارس 
اپلیکیشن Duo شرکت گوگل در صدر فهرست اپلیکیشن های رایگان گوگل پلی قرار گرفت - تکفارس 

اپلیکیشن Duo شرکت گوگل در صدر فهرست اپلیکیشن های رایگان گوگل پلی قرار گرفت

سعید مزارعی
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - 16:59
اپلیکیشن Duo شرکت گوگل در صدر فهرست اپلیکیشن های رایگان گوگل پلی قرار گرفت - تکفارس 

با اینکه تنها کمتر از یک هفته از ورود اپلیکیشن تماس تصویری گوگل می گذرد، به نظر می رسد که این اپلیکیشن در آمریکا حسابی جا باز کرده است و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. اپلیکیشن Duo گوگل یک اپلیکیشن تماس تصویری است که توسط سازنده ی اندروید ساخته شده و هفته ی پیش نیز عرضه شد. حالا این اپلیکیشن به صدر اپلیکیشن های رایگان در فروشگاه گوگل رسیده است که بیشترین دانلود را داشته اند.

بر روی گوشی اندرویدی خود به گوگل پلی رفته و بر روی Top Free کلیک کنید و می بینید که اپلیکیشن Duo گوگل در صدر این فهرست قرار دارد. اپلیکیشن پیام رسان شرکت فیسبوک و بازی پرطرفدار پوکمون گو نیز در رتبه های بعدی قرار دارند. اپلیکیشن فیسبوک و اسنپ چت و یوتیوب نیز در آخر اولین صفحه ی فروشگاه گوگل جای دارند.

با توجه به رقبای این اپ به نظر می رسد که اپلیکیشن Google Duo نظر مثبت کاربران اندروید را به خود جلب کرده است. همچنین امتیاز اپلیکیشن Google Duo به طور میانگین ۴.۵ است که از امتیاز سایر اپلیکیشن ها مانند فیسبوک و فیسبوک مسنجر و اسنپ چت بهتر است.

در هفته ی گذشته عده ی زیادی معتقد بودند که این اپلیکیشن در مقابل رقبای قدرتمند خود مانند واتس اپ، مسنجر فیسبوک و فیس تایم شانسی برای جذب کاربر ندارد. اما با عرضه ی این اپلیکیشن کاربران استقبال فوق العاده ای از این اپلیکیشن به عمل آوردند.

این اپلیکیشن در ابتدا به مرور زمان در کشورهای مختلف عرضه شد و اکنون در سراسر جهان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

شروع خوب یک مسئله است، اما مسئله ی جدی تر و اساسی تر این است که آیا این اپلیکیشن می تواند این محبوبیت را در ادامه نیز حفظ کند و آیا می تواند تعداد کاربران فعال روزانه ی خود را در سطح بالا مانند سایر اپلیکیشن ها حفظ کند یا خیر. چارت گوگل به ما نشان می دهد که اکثر کاربران برای امتحان کردن این اپلیکیشن را دانلود کرده اند اما چالش اصلی که پیش روی گوگل است این است که آیا می تواند این کاربران را متقاعد کند که همیشه از این اپلیکیشن استفاده کنند یا خیر.

نظر خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید. آیا شما نیز این اپلیکیشن را دانلود کرده اید و از آن استفاده کرده اید؟ اگر جواب مثبت است که نظر شما در مورد تجربه کاری با این اپلیکیشن چیست؟

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید