سامسونگ درباره ی مقاومت گوشی گلکسی S7 در برابر نفوذ آب اشتباه می کند! - تکفارس 
سامسونگ درباره ی مقاومت گوشی گلکسی S7 در برابر نفوذ آب اشتباه می کند! - تکفارس 

سامسونگ درباره ی مقاومت گوشی گلکسی S7 در برابر نفوذ آب اشتباه می کند!

امید بصیری
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - 18:15
سامسونگ درباره ی مقاومت گوشی گلکسی S7 در برابر نفوذ آب اشتباه می کند! - تکفارس 

به نظر می رسد که تصورات سامسونگ از پرچم داران خود و میزان مقاومت آن ها در برابر نفوذ آب کمی با واقعیت فرق دارد و این شرکت کمی گوشی های خود را دست کم گرفته است! در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

همه ی ما می دانیم که آخرین پرچم داران سامسونگ یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge دارای گواهی نامه IP 68 هستند و این بدان معنا است که این دو گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و خاک تا حد معینی مقاوم هستند. سامسونگ در اعلامیه های خود گفته است که نباید گلکسی S7 و S7 Edge را برای بیشتر از سی دقیقه در آب با عمق بیش از یک و نیم متر نگه داشت. حال ما با سوژه ای روبه رو شده ایم که کاملاً این پیش بینی ها را رد کرده و بیش از توان خود کارایی نشان داده است.

یکی از کاربران وب سایت Reddit با نام کاربری azpnrd عکس هایی از گوشی گلکسی S7 خواهر خود را به اشتراک گذاشته که در برکه ای در شهر مینه پولیس ایالات متحده سقوط کرده بوده. پس از دو ساعت تلاش آن ها موفق شده اند که گوشی مورد نظر را پیدا کنند و در کمال تعجب متوجه شدند که گوشی کاملا سالم است و کار می کند! این مسئله نشان می دهد که گلکسی S7 بیش از تبلیغات سامسونگ در برابر نفوذ آب مقاوم است البته نباید تحریک شوید که این مسئله را خودتان امتحان کنید. در زیر میتوانید عکس هایی از این گلکسی بسیار مقاوم(!) را ملاحظه کنید.

Samsung-Galaxy-S7-Lake-05-405x540 Samsung-Galaxy-S7-Lake-04-360x270

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید