ZTE Axon را با ۳۲ درصد تخفیف خریداری کنید! - تکفارس 
ZTE Axon را با ۳۲ درصد تخفیف خریداری کنید! - تکفارس 

ZTE Axon را با ۳۲ درصد تخفیف خریداری کنید!

امید بصیری
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - 18:43
ZTE Axon را با ۳۲ درصد تخفیف خریداری کنید! - تکفارس 

به دنبال یک گوشی جدید اندرویدی با قیمت مناسب و حتی تخفیف بالا می گردید؟! پس بسیار خوش شانس هستید! در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

خبر خوب برای کسانی که قصد دارند یک گوشی جدید اندرویدی بخرند یا حتی گوشی قدیمی خود را تعویض کنند. سایت New Egg گوشی ۵.۵ اینچی ZTE Axon را فقط با قیمت ۱۶۹.۹۹ دلار به فروش می رساند تا تخفیف ۳۲ درصدی شامل این محصول شده باشد. قیمت اصلی این گوشی ۲۴۹.۹۹ دلار است که با تخفیف ۳۲ درصدی فقط با قیمت ۱۶۹.۹۹ دلار به فروش می رسد. بهتر از این نمی شود!

با پرداخت این قیمت شما صاحب یک گوشی هوشمند اندرویدی ۳۲ گیگابایتی با گارانتی معتبر و همچنین آنلاک(Unlocke) شده خواهید شد. مطمئناً این قیمت برای گوشی اصلی با ۲ گیگابایت رم و پردازنده Snapdragon 801 خواهد بود. این مشخصات مسلماً برای این قیمت بسیار پایین و همچنین انجام اکثر کارهای روزمره مثل تماشای فیلم و یا انجام بسیاری از بازی های اندرویدی حتی به روز نیز کافی است. با این سخت افزار شما قادر به تماشای فیلم های با کیفیت بالا و همچنین وب گردی آسان و روان و اجرای تقریباً تمامی برنامه های معروف سیستم عامل اندروید و بازی های نسبتاً قوی آن خواهید بود.

این گوشی در سه رنگ طلایی نقره ای و آبی عرضه میشود اما مطلع باشید که این تخفیف فقط تا روز ۲۱ آگوست پا برجاست.

از اینجا می توانید این گوشی را تهیه کنید.

منبع:phonearena.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.