پیش فروش گلکسی Note 7 در برخی مناطق اروپا محدود شد - تکفارس 
پیش فروش گلکسی Note 7 در برخی مناطق اروپا محدود شد - تکفارس 

پیش فروش گلکسی Note 7 در برخی مناطق اروپا محدود شد

امید بصیری
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - 11:00
پیش فروش گلکسی Note 7 در برخی مناطق اروپا محدود شد - تکفارس 

به دلیل استقبال بی نظیر از گلکسی Note 7 سامسونگ با پیش فروش آن به مشکل برخورده است. در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

به نظر می رسد که سامسونگ قصد ندارد اشتباهی را که بر سر گلکسی Note 5 مرتکب شد را بر سر گلکسی Note 7 نیز تکرار کند و قصد دارد این گوشی هوشمند را در اروپا عرضه کند اما ممکن است برای سفارش محصول خود کمی مشکل پیدا کنید. سامسونگ با مسائلی نظیر مشکل در تولید لوازم گوشی همچون صفحه نمایش یا پردازنده رو به رو است برای همین این شرکت مجبور شده است تا پیش فروش خود را برای مدت محدودی کاهش دهد. این بدان معنی است که فقط تعداد محدودی مکان در اروپا قادر به دریافت سفارش برای پیش فروش گلکسی Note 7 می باشند. سامسونگ این محدودیت پیش فروش را اعمال کرده تا مطمئن شود هنگام عرضه ی گلکسی Note 7 در اروپا تعداد کافی از این گوشی برای عرضه به خرده فروشی ها خواهد داشت.

حتماً مطلع شده اید که عرضه ی گلکسی نوت ۷ در برخی مناطق اروپا به دلیل درخواست بالای پیش فروش آخرین پرچم دار فبلتی سامسونگ و مشکل در تهیه ی لوازم گوشی از سوی این شرکت و شرکایش با تاخیر رو به رو شده است.این شرکت می گوید که تعداد بسیار زیادی خواهان سفارش این گوشی هستند اما آن ها در حال حاضر قادر به تهیه این تعداد از گوشی و پاسخ مناسب به این افراد نیستند. سامسونگ تاریخ مشخصی را تعیین نکرده است اما ممکن است این مسئله برای هفته ها یا ماه ها طول بکشد. کسانی که هنوز نتوانسته اند این گوشی هوشمند را پیش سفارش کنند می توانند در روز عرضه ی رسمی این گوشی در اروپا در تاریخ ۲ سپتامبر به یک این فروشگاه سر بزنند.

کانر پیرس رئیس بخش فناوری اطلاعات و موبایل سامسونگ در انگلستان و ایرلند گفته:

واکنش های بازار با بازخورد بسیار مثبت مردم ترکیب شده و همین باعث پیش فروش فراتر از انتظار این گوشی هوشمند در این منطقه شده به همین دلیل با مشکل در عرضه ی آن مواجه شده ایم. برای همین تعداد محصولات قابل پیش فروش این گوشی هوشمند تا تاریخ معینی محدود خواهد شد.

اتفاق نسبتاً رایجی است که مردم از محصولی که تعریف های خوبی ازش بشود استقبال فوق العاده ای بکنند. یک نمونه ی ساده از آن اتمام فروش گلکسی Note 7 آبی رنگ در فروش رسمی سامسونگ در انگلستان است که البته هنوز در برخی خرده فروشی ها می توان آن را یافت.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید