سری ۲۰۱۶ گوشی گلکسی آن ۷ توسط اف سی سی هم گواهی نامه دریافت کرد - تکفارس 
سری ۲۰۱۶ گوشی گلکسی آن ۷ توسط اف سی سی هم گواهی نامه دریافت کرد - تکفارس 

سری ۲۰۱۶ گوشی گلکسی آن ۷ توسط اف سی سی هم گواهی نامه دریافت کرد

دانیال دهقانی
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - 19:45
سری ۲۰۱۶ گوشی گلکسی آن ۷ توسط اف سی سی هم گواهی نامه دریافت کرد - تکفارس 

سری ۲۰۱۶ گوشی گلکسی آن ۷ توسط اف سی سی هم گواهی نامه دریافت کرد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

مدتی پیش بود که با خبر شدیم سری ۲۰۱۶ گوشی گلکسی آن ۷ (Galaxy On7) توسط شرکت چینی TENNA گواهی نامه دریافت کرده است و حال به نظر می رسد شرکت معتبر آمریکایی اف سی سی (FCC) نیز به این گوشی گواهی نامه اختصاص داده است. بر خلاف TENNA، اطلاعاتی که از گواهی نامه های اف سی سی به دست می آیند معمولاً شامل نوع دوربین های گوشی و دیگر مشخصات سخت افزاری آن نمی شوند. به لطف اطلاعات منتشر شده از سوی TENNA، با اطمینان می توانیم به شما بگوییم که گلکسی آن ۷ از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ x 1920  بهره خواهد برد.

چیپست مورد استفاده در این گوشی هم چیزی نیست جز اسنپ دراگون ۶۲۵ (Snapdragon 625) که یک پردازنده ۸ هسته ای با قدرت ۲ گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ (Adreno 506) را در خود جای داده است. حافظه رم این گوشی نیز ۳ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت خواهد بود. دوربین پشتی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که دوربین جلوی این گوشی که برای مکالمات تصویری و گرفتن تصاویر سلفی به کار می رود ۸ مگاپیکسلی است. در دکمه خانه (Home) این گوشی نیز یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است. اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب است و باتری این گوشی نیز ۳۳۰۰ میلی آمپری خواهد بود.

سامسونگ قابلیت پشتیبانی از رادیو FM را به این سری افزوده است و هم چنین این گوشی در قالب رنگ های طلایی، صورتی طلایی، طلایی متالیک و مشکی موجود خواهد بود. با توجه به نزدیک بودن نمایشگاه آی اف ای (IFA) و اعطای گواهی نامه به این گوشی از سوی چند شرکت بزرگ، به نظر می رسد که به زودی سامسونگ در برلین و در خلال کنفرانس خود در همان نمایشگاه آی اف ای از این گوشی رونمایی کند. این نمایشگاه قرار است بین ۲ تا ۷ سپتامبر برگزار شود اما تولید کنندگان مطرح اغلب قبل از شروع رسمی این نمایشگاه، کنفرانس های خود را برگزار می کنند. باید منتظر ماند و دید که بالاخره کی این گوشی رسماً معرفی خواهد شد.

نظر شما در رابطه با سری جدید گلکسی آن ۷ چیست؟ آیا این گوشی ارزش داشت تا سری جدیدی برایش ساخته شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.