گوشی مبتنی بر تیزن سامسونگ زد ۲ در ۲۳ آگوست به طور رسمی معارفه خواهد شد - تکفارس 
گوشی مبتنی بر تیزن سامسونگ زد ۲ در ۲۳ آگوست به طور رسمی معارفه خواهد شد - تکفارس 

گوشی مبتنی بر تیزن سامسونگ زد ۲ در ۲۳ آگوست به طور رسمی معارفه خواهد شد

دانیال دهقانی
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - 20:00
گوشی مبتنی بر تیزن سامسونگ زد ۲ در ۲۳ آگوست به طور رسمی معارفه خواهد شد - تکفارس 

گوشی مبتنی بر تیزن سامسونگ زد ۲ در ۲۳ آگوست به طور رسمی معارفه خواهد شد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

پس از گذشت یک سال از عرضه گوشی مبتنی بر سیستم عامل تیزن (Tizen) سامسونگ یعنی زد ۱ (Z1) حال نوبت به دنباله آن رسیده که با نام زد ۲ (Z2) به بازار عرضه شود. به نظر می رسد که زد ۲ در این هفته و در جریان مراسمی که ۲۳ آگوست در هند برگزار می شود، معرفی خواهد شد.

بر اساس کارت های دعوتی که به مدعوین این مراسم اهدا شده، سامسونگ در تاریخ ۲۳ آگوست از یک گوشی هوشمند جدید که با خود “نوآوری های معنادار و جدید” خواهد داشت پرده برداری خواهد کرد. در این کارت به طور مشخص از یک گوشی خاص نام برده نشده، ولی از آن جایی که این مراسم مختص سیستم عامل تیزن است ما مطمئن هستیم این گوشی چیزی نیست جز سامسونگ زد ۲.

ما همین حالا هم در مورد سامسونگ زد ۲ به لطف تصاویر، ویدیوها و جزئیات متعددی که لو رفتند اطلاعات زیادی در اختیار داریم. همانند سامسونگ زد ۱، گوشی سامسونگ زد ۲ هم ارزان قیمت و به همراه امکانات مختص به گوشی های میان رده خواهد بود. این گوشی از یک صفحه نمایش آمولد (AMOLED) با رزولوشن ۴۸۰ X 800 و به بزرگی ۴ اینچ بهره می برد و پردازنده آن نیز ۴ هسته ای و با قدرت ۱.۵ گیگاهرتز خواهد بود. این گوشی از فناوری LTE بهره خواهد برد، یک دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی VGA نیز خواهد داشت. حافظه رم این گوشی ۱ گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز ۸ گیگابایت خواهد بود که البته قابل گسترش است.

البته سامسونگ زد ۲ سومین گوشی مبتنی بر تیزن این کمپانی می باشد چرا که سامسونگ زد ۳ (Z3) به عنوان یک گوشی ۵ اینچی نیز نیمه دوم سال گذشته در فروشگاه های منتخب عرضه شد.

در حال حاضر، نمی دانیم که آیا سامسونگ برنامه ای هم برای آوردن گوشی های مبتنی بر تیزن به آمریکای شمالی دارد یا نه. باید منتظر ماند و دید که برنامه های سامسونگ برای گوشی سامسونگ زد ۲ به چه صورت خواهد بود.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا می تواند به موفقیت برسد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.