گزارش های جدید حاوی اطلاعات جدیدی در مورد نسل هفتم آیفون است - تکفارس 
گزارش های جدید حاوی اطلاعات جدیدی در مورد نسل هفتم آیفون است - تکفارس 

گزارش های جدید حاوی اطلاعات جدیدی در مورد نسل هفتم آیفون است

دانیال دهقانی
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - 19:28
گزارش های جدید حاوی اطلاعات جدیدی در مورد نسل هفتم آیفون است - تکفارس 

گزارش های جدید حاوی اطلاعات جدیدی در مورد نسل هفتم آیفون است! در ادامه همراه تک فارس باشید.

طبق گزارش هایی که پیش از این منتشر شده بودند، مشخص شده بود که اپل دو نسخه از آیفون ۷ را امسال به بازار عرضه خواهد کرد، یکی نسخه معمولی آیفون ۷ که صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی دارد و دیگری که آیفون ۷ پلاس نام دارد و صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی خواهد داشت. البته، طبق شایعات مدل سوم آیفون ۷ نیز با نام آیفون ۷ پرو عرضه خواهد شد. حال طبق صحبت هایی که منابعی موثق با Mac Otakara انجام داده اند، گفته شده که اپل مدل سوم را تنها در صورتی که در تولید دوربین های دو لنزه به مقدار کافی به مشکل بر بخورد عرضه خواهد کرد. پس به این ترتیب احتمال می رود که نسخه پلاس آیفون ۷ از دوربین تک لنزی بهره برده و مدل محدود آیفون ۷ پرو از دوربین های دو لنزه بهره ببرد.

از آن جایی که اپل هیچ مشکلی با تولید دوربین های دو لنزه ندارد پس به نظر قضیه آیفون ۷ پرو منتفی است. اگر این گوشی به هر دلیلی عرضه شود، همان آیفون ۷ پلاس با دوربین دو لنزی خواهد بود که طبق گزارش ها، لنز دوم به گوشی قابلیت زوم اپتیکال (Optical Zooming) را اضافه خواهد کرد.

طبق اطلاعات دیگری که از همین منبع به بیرون درز پیدا کرده، اپل قصد دارد تا این مدل را هم مثل آیفون ۶ با مدل هایی چون SE ادامه دهد تا سال آینده و به مناسبت ۱۰ سالگی این برند، نسخه جدیدی از آیفون ۷ را به بازار عرضه کند. بنابراین، برای دومین سال متوالی در گوشی های اپل شاهد استفاده از پسوند اس (S) نخواهیم بود. چیزی که به این اطلاعات ارزش می بخشد، حرف های افشا ساز معروف اخبار یعنی ایون بلس (Evan Blass) است که در ماه جولای گفته بود اپل در سال ۲۰۱۶ دو آیفون را به بازار عرضه خواهد کرد. او گفته بود که اپل در سال ۲۰۱۶ آیفون ۷ (با نام رمز سونورا) و آیفون ۷ پلاس (با نام رمز دوس پالوس) را به بازار عرضه خواهد کرد.

منبع موثقی که این اخبار را اعلام کرده، هم چنین گفته است که در مدل های امسال نباید شاهد اختلافات فاحشی باشیم و تنها شاهد تغییر چیپست به A-10 و حذف جک ۳.۵ میلی متری مربوط به هدست و تغییراتی در دکمه مربوط به خانه (Home) خواهیم بود. کلید الکترومغناطیسی به کاربران حس و حال فشردن دکمه را القا خواهد کرد.

انتظار می رود که مدل های مختلف آیفون ۷ در تاریخ ۷ سپتامبر رونمایی شوند، در حالی که پیش فروش آن ها احتمالاً از دو روز بعد آغاز خواهد شد. به نظر این گوشی در تاریخ ۲۳ سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.