به روز رسانی جدید برای گلکسی نوت ۴ - تکفارس 
به روز رسانی جدید برای گلکسی نوت ۴ - تکفارس 

به روز رسانی جدید برای گلکسی نوت ۴

امید بصیری
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - 21:46
به روز رسانی جدید برای گلکسی نوت ۴ - تکفارس 

سامسونگ هنوز مشتریان قدیمی خود را فراموش نکرده و در همین راستا برای گوشی گلکسی نوت ۴ به روز رسانی جدید امنیتی ماه آگوست را عرضه کرده است.در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ در آستانه ی عرضه ی به روز رسانی امنیتی ماه آگوست برای تمامی گوشی های آنلاک(Unlocked) گلکسی نوت ۴ در اروپا است. همانطور که در چند روز اخیر نیز شایعاتی در این مورد شنیده بودیم این به روز رسانی که نسخه نرم افزاری XXS1DPH1 را به همراه خود دارد مشخصاً برای حل مشکلی که باعث نصب یک بدافزار بر روی گوشی می شود عرضه شده است. اگر نرم افزار SideSync قبل از اتمام نصب Setup Wizard بر روی گوشی فعال شود این بدافزار بر روی گوشی نصب خواهد شد.

اگر شما یک نسخه ی آنلاک شده از گلکسی نوت ۴ را در اختیار دارید و می خواهید بدانید که آیا به غیر از اروپا قادر به دریافت این به روز رسانی هستید مسیر زیر را طی کنید: وارد تنظیمات گوشی شوید, وارد قسمت درباره ی تلفن(About Device) شوید, قسمت به روز رسانی نرم افزار(Software Update) را لمس کنید و بر روی دریافت دستی به روز رسانی(Update Software Manually) ضربه بزنید. پس از آن باید منتظر بمانید تا در صورت امکان دریافت این به روز رسانی گوشی شما اقدام به نصب آن کند تا از شر این بد افزار راحت شوید.

نظر شما در این باره چیست؟! دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:Sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.