تصاویری از نسخه ی اسلیم کنسول پلی استیشن ۴ در اینترنت منتشر شد - تکفارس 
تصاویری از نسخه ی اسلیم کنسول پلی استیشن ۴ در اینترنت منتشر شد - تکفارس 

تصاویری از نسخه ی اسلیم کنسول پلی استیشن ۴ در اینترنت منتشر شد

علی سیف الهی
۱ شهریور ۱۳۹۵ - 22:30
تصاویری از نسخه ی اسلیم کنسول پلی استیشن ۴ در اینترنت منتشر شد - تکفارس 

به نظر می آید که سونی برای مراسم ۷ام سپتامبر خود تدارکات ویژه ای ترتیب داده باشد و قصد شگفت زده کردن حاضران را دارد. امروز تصاویری از یک نسخه ی پلی استیشن ۴ منتشر شد که در آن ادعا شده بود سونی در مراسم پلی استیشن میتینگ خود از نسخه ی اسلیم کنسول پلی استیشن ۴ رونمایی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

یک لیست طبقه بندی شده ی آنلاین مدعی است که توانسته به نسخه ی اسلیم کنسول پلی استیشن ۴ دست یابد، که بسیار م حجم تر و دایره مانند تر است و بسیار شبیه نسخه ی اصلی می باشد. فعلا اشاره ای نشده است که آیا این کنسول همان کنسول نئو است و یا فقط نسخه ی اسلیم است. اما به نظر می رسد که این تصاویر متعلق به نسخه ی اسلیم باشند، چون سونی قبلا گفته است که کنسول نئو قیمت بیشتری نسبت به کنسول اصلی خواهد داشت و این کنسول با هاردی ۵۰۰ گیگابایتی آنطور گران به نظر نمی رسد.

فاش کننده ی این تصاویر گفته است که این کنسول دارای شماره مدل متفاوتی به نسخه ی استاندارد اصلی است و حتی خروجی مخصوصی برای هدست واقعیت مجازی Play Station VR قرار گرفته است. درباره ی سیستم داخلی کنسول بحثی صورت نگرفته است و از داخل آن خبر نداریم اما سونی عادت به خصوصی در معرفی مدل های جدید کنسول دارد که همانند نسخه ی اصلی پر آب و تاب نیستند. البته اگر دو هفته ای صبر کنید اصل ماجرا را خواهیم فهمید و همه چیز برایمان روشن خواهد شد.

The PS4 'slim' box

حتی این منبع برای اثبات این که این عکس ها حقیقی هستند، تصاویر تازه ای را منتشر ساخته است.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما سونی در مراسم خود چه شگفتی هایی را برای ما خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید