به نظر شیائومی در آینده ای نزدیک پای خود را به آمریکا باز خواهد کرد - تکفارس 
به نظر شیائومی در آینده ای نزدیک پای خود را به آمریکا باز خواهد کرد - تکفارس 

به نظر شیائومی در آینده ای نزدیک پای خود را به آمریکا باز خواهد کرد

دانیال دهقانی
۱ شهریور ۱۳۹۵ - 19:57
به نظر شیائومی در آینده ای نزدیک پای خود را به آمریکا باز خواهد کرد - تکفارس 

به نظر شیائومی در آینده ای نزدیک پای خود را به آمریکا باز خواهد کرد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

آیا بالاخره گوشی های شیائومی پای خود را به بازار آمریکا باز خواهند کرد؟ سال هاست که صحبت هایی راجع به افتتاح فروشگاه مخصوص محصولات شیائومی، این تولید کننده محبوب گوشی های هوشمند چینی در خاک آمریکا به گوش می رسد. هر بار هم که شایعات شدت می گرفتند، شیائومی با گفتن آن که هنوز برنامه ای برای عرضه گوشی های خود به ایالات متحده آمریکا ندارد روی تمامی طرفداران آب سرد می ریخت. هرچند خود این شرکت هم می دانست که حضور در بازار آمریکا امری اجتناب ناپذیر است و بالاخره دیر یا زود این اتفاق روی خواهد داد.

کسانی که نسبت به این مسئله کنجکاو هستند و دوست دارند تا بیشتر در مورد تجارت این شرکت در آمریکا بدانند، بد نیست در جریان مصاحبه ای که هوگو بارا، نایب رئیس شیائومی با Bloomberg انجام داده قرار بگیرند. این کارمند سابق گوگل اعلام کرده که شیائومی دیگر قصد ندارد تا از بازار ایالات متحده دور بماند، بازاری که به عقیده بارا برای مشتریان محصولات الکترونیکی در مجموع “بسیار مهم” است و خود شیائومی هم به آن توجه ویژه ای دارد. در مصاحبه، بارا اعلام کرد که شیائومی به شدت بازار آمریکا را زیر نظر گرفته است، و به محض وارد شدن به آن بازار از دیگر رسانه های اجتماعی کمک می گیرد تا گوشی ها و دیگر محصولات خود را به مردم هر چه بیشتر بشناساند. شاید حتی ببینیم که شیائومی از تکنیک حراج فلش (Flash Sale یا همان تخفیفات بزرگ و زیاد) استفاده کند، تکنیکی که پیش از این در بازار هند و چین جواب داده بود و باعث فروش چند میلیونی گوشی های این شرکت شده بود. در حال حاضر شیائومی تعداد محدودی پاور بانک، هدفون های سری Mi و دستبند های سری Mi را از طریق وبسایت خود یعنی Mi.Com در دسترس خریداران آمریکایی قرار داده است هر چند که همان طور که اشاره شد گستره این محصولات بسیار محدود است. در خلال این مصاحبه همچنین بارا گفت که شیائومی در ماه اکتبر محصول جدیدی را در ایالات متحده آمریکا عرضه می کند، ولی از مشخص کردن نوع این محصول اجتناب کرد.

شیائومی، که دو سال پیش برترین تولید کننده چینی گوشی های هوشمند بود، جایگاه اش در بازار با توجه به اوج گرفتن وضعیت هواوی در حال تزلزل است. در سه ماهه گذشته، این شرکت چهارمین شرکت پرفروش بازار داخلی بوده است. البته، تمامی بازار گوشی های هوشمند چینی در رقابت سختی به سر می برد. البته، رفتن به سمت بازار هند برای شیائومی خوش یمن بوده است. با در نظر گرفتن این موضوع، سران شیائومی در حال حاضر حاضرند هر کار لازم برای ورود به بازار ایالات متحده آمریکا را انجام دهند، بازاری که از حیث بازدهی و سود، برترین بازار جهان به شمار می رود. برای رسیدن به این هدف، در ماه ژوئن شیائومی قراردادهایی را با مایکروسافت به انعقاد رساند که بر اساس آن ها این شرکت می تواند روی محصولات خاصی، اسکایپ و آفیس را به طور پیش فرض به مشتریان ارائه دهد که این مسئله می تواند در نهایت، در رسیدن شیائومی به بازار ایالات متحده و پیدا کردن جایگاهی مناسب در آن موثر جلوه کند.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.