آیا گلکسی نوت ۷ با طرح ویژه Injustice به زودی عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 
آیا گلکسی نوت ۷ با طرح ویژه Injustice به زودی عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 

آیا گلکسی نوت ۷ با طرح ویژه Injustice به زودی عرضه خواهد شد؟

دانیال دهقانی
۱ شهریور ۱۳۹۵ - 20:06
آیا گلکسی نوت ۷ با طرح ویژه Injustice به زودی عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 

آیا گلکسی نوت ۷ با طرح ویژه Injustice به زودی عرضه خواهد شد؟ در ادامه همراه تک فارس باشید.

در حال حاضر، سامسونگ گلکسی نوت ۷ گوشی پرچمدار بازار است، حداقل تا زمانی که اپل یا شرکت های دیگر دست به عرضه گوشی های قدرتمند خود به بازار بزنند. طبیعتاً، خود سامسونگ بهتر از هر کسی می داند که باید از موفقیت عرضه گلکسی نوت ۷ به نحو احسن در شناساندن و اثبات این گوشی به همه استفاده کند، پس هیچ بعید نیست که شاهد عرضه نسخه های متمایز و تغییر یافته این فبلت به بازار باشیم.

دقیقاً همچون کاری که مدتی پیش سامسونگ با گلکسی اس ۷ اج انجام داد، اخبار نشان می دهند که سامسونگ در حال کار بر روی یک طرح ویژه مربوط به Injustice (یک بازی مربوط به شخصیت های دی سی کمیکس) برای گلکسی نوت ۷ است. چندین تصویر از این گوشی که ادعا شده مربوط به نسخه چینی آن هستند به بیرون درز پیدا کرده اند، پس احتمالاً این گوشی واقعاً به زودی به بازار عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که چه زمانی سامسونگ به طور رسمی پرده از این طرح خاص و ویژه گلکسی نوت ۷ خواهد برداشت، ولی به نظر تا چند هفته دیگر این اتفاق خواهد افتاد.

علاوه بر برخی تغییرات ظاهری مشخص، سخت افزار این نسخه خاص هم به نظر با تغییراتی مواجه شده است. طبق شایعات نسخه معرفی نشده Injustice گلکسی نوت ۷ دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت حافظه رم می باشد. یکی دیگر از ویژگی های آن هم پشتیبانی از دو سیم کارت است.

البته ممکن است برخی از شما خبر داشته باشید که نسخه جدید گلکسی نوت ۷ که ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد از تاریخ ۲۶ آگوست برای پیش خرید در کشور چین موجود خواهد شد. به هر حال، اگر نسخه Injustice گلکسی نوت ۷ به صورت جهانی عرضه شود دیگر خبری از در انحصار ماندن آن سخت افزار ارتقا یافته برای چینی ها نخواهیم بود.

نسخه Injustice گلکسی نوت ۷ به رنگ مشکی خواهد بود، ولی پشت آن یک طرح از لوگوی بتمن با رنگ طلایی حک شده است. از لحاظ قیمت هم، انتظار می رود که این نسخه کمی گران تر از نسخه معمولی باشد، ولی تا زمان معارفه رسمی این نسخه از سوی سامسونگ نمی توان با اطمینان در مورد این موارد صحبت کرد.

نظر شما در مورد این طرح خاص برای گلکسی نوت ۷ چیست؟ آیا علاقه ای به تهیه آن دارید؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.