سامسونگ به مشتریان تی موبایل که زود تر از موعد گلکسی نوت ۷ را پیش خرید کردند هدیه رایگان می فرستد - تکفارس 
سامسونگ به مشتریان تی موبایل که زود تر از موعد گلکسی نوت ۷ را پیش خرید کردند هدیه رایگان می فرستد - تکفارس 

سامسونگ به مشتریان تی موبایل که زود تر از موعد گلکسی نوت ۷ را پیش خرید کردند هدیه رایگان می فرستد

سارا جدی ترک
۲ شهریور ۱۳۹۵ - 23:20
سامسونگ به مشتریان تی موبایل که زود تر از موعد گلکسی نوت ۷ را پیش خرید کردند هدیه رایگان می فرستد - تکفارس 

سامسونگ به مشتریان تی موبایل که زود تر از موعد گلکسی نوت ۷ را پیش خرید کردند هدیه رایگان می فرستد . در ادامه با تک فارس همراه باشید .

تی موبایل (T-Mobile) در تاریخ سوم آگوست در ایالت های غربی آمریکا قبل از این که عقربه های ساعت ۱۲ را نشان بدهند ، خیلی سریع پیش فروش سامسونگ گلکسی نوت ۷ (Samsung Galaxy Note 7) را آغاز کرد ولی این عجله برای پیش فروش ممکن است نتیجه عکس داشته باشد .
مشتریانی که از تی موبایل در تاریخ سوم آگوست الی بیست و هشت آگوست گلکسی نوت ۷ را تهیه کنند، Gear Fit 256GB ، microSD card به طور رایگان هدیه می گیرند و یا به مدت یک سال به طور رایگان می توانند از نتفلیکس(netflix) استفاده کنند . اما برای برخی مشتریان سومین توزیع کننده بزرگ آمریکا متاسفانه کمپانی سامسونگ از این که مشتریان هدیه رایگان خود را دریافت کنند امتناع کرد. مشکل این است که در برخی از مناطق ایالات متحده پیش از دستور تی موبایل در تاریخ دوم آگوست وارد سیستم سامسونگ شدند . یک روز قبل از شروع رسمی توزیع هدیه های رایگان به مشتریان ، سامسونگ ایمیلی را به مشتریانی که گلکسی نوت ۷ را در روز دوم آگوست یعنی یک روز قبل از زمانی که تعیین کرده بود خریداری کرده بودند فرستاد . ایمیل به این مضمون بود که : دوم آگوست ۲۰۱۶ زمان درست برای خرید نیست. سازنده در ابتدا طوری رفتار کرد که به نظر نمی توانست انتظارات را براورده کند .موضوع دقیق در اینجا است ، هنگامی که در نیویورک عقربه ها ساعت دوازده را نشان دادند و تقویم به عنوان روز سوم آگوست خوانده شد تی موبایل شروع به پذیرش پیش خرید کرد ، خریداران موبایل می توانند شروع به رزرو یک سامسونگ گلکسی نوت ۷ را به کنند. اما در شهر های بزرگ همانند لس آنجلس و سان فرانسیسکو ساعت هنوز نه شب و تقویم هنوز روز دوم آگوست را نشان میداد . بسیاری از توزیع کنندگان نسبت به منتظر ماندن تا نیمه شب ایالات غربی (که سه ساعت بعد از نیمه شب ایالات شرقی است) و سپس آغاز سفارش گرفتن امتناع می کنند. به این صورت تمامی سفارش هایی که از سر تا سر آمریکا گرفته می شوند بدون توجه به ایالت، در یک روز ثبت می شوند. احتمالا تی موبایل هم می خواست که خریداران ایالات شرقی بدون نیاز به منتظر ماندن تا نیمه شب به خاطر ایالات غربی، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند. در حقیقت تاریخ در بخش شرقی سوم آگوست بوده در حالی که باقی شهرها هنوز دوم آگوست بود. اما همان طور که اشاره کرده بودند همه چیز به خوبی تمام خواهد شد.
سامسونگ با صدور یک بیانیه نشان داد که آژانس تحقق به کسانی که یه روز قبل از روزی که گفته شده بود ، سامسونگ نوت ۷ را خریداری کرده بودند این مشتریان نیز هدیه خود را از طرف سامسونگ دریافت خواهند کرد ،این چیزی بود که از سامسونگ انتظار می رفت ، با در نظر گرفتن این که مشتریان تحت تاثیر برنامه اعلام شده توسط خرده فروشی قرار گرفتند.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست ؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

منبع : Phone Arena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید