نظر سنجی سایت فون آرنا درباره ی گلکسی نوت ۷ - تکفارس 
نظر سنجی سایت فون آرنا درباره ی گلکسی نوت ۷ - تکفارس 

نظر سنجی سایت فون آرنا درباره ی گلکسی نوت ۷

امید بصیری
۲ شهریور ۱۳۹۵ - 17:00
نظر سنجی سایت فون آرنا درباره ی گلکسی نوت ۷ - تکفارس 

وب سایت فون آرنا(phonearena.com) نظر سنجی ای درباره ی رابط کاربری جدید سامسونگ که بر روی گلکسی نوت ۷ اعمال شده انجام داده است که نتایج جالبی به همراه داشته است.در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

در حالی که ظاهر جدید گلکسی نوت ۷ همان شکل همیشگی و آشنای تاچ ویز(TouchWiz) رابط کاربری مخصوص سامسونگ را حفظ کرده است, آیکون های Menu کمی حالت استواری و نرمی بیشتری به خود گرفته اند. این تغییر مهمی نسبت به مدل قبلی محسوب می شود. گرچه به غیر از این موارد تغییرات دیگری نیز مشاهده می شوند همانند منو تنظیماتی که کاملاً از اول طراحی شده, تجمیع قابلیت ها و توانایی های S Pen در یک نرم افزار با نام Simply Notes یا اضافه کردن فیلتر آبی رنگی در قسمت پیام ها.

به همین دلیل سایت مشهور فون آرنا هفته گذشته نظرسنجی از کاربران خود انجام داد تا نظر آن ها را درباره ی رابط کاربری جدید سامسونگ در گلکسی نوت ۷ که با نام Note 7 UX شناخته می شود بپرسد. با توجه به نتایج نظرسنجی باید دانست که شما نیز عقیده دارید که سامسونگ در مسیر درستی درباره ی رابط کاربری خود گام برداشته است.

حال مهم ترین سوال این است که آیا تمام این تغییرات مثبت راه خود را برای تاریخی شدن طی میکنند یا صرفاً وارد زنجیره ی چرخش در طی سال های آینده خواهند شد.

Snap4

 

نظر شما درباره ی رابط کاربری جدید ساموسنگ چیست!؟نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید