از این پس اندروید هر سه ماه یک بار بروزرسانی دریافت خواهد کرد - تکفارس 
از این پس اندروید هر سه ماه یک بار بروزرسانی دریافت خواهد کرد - تکفارس 

از این پس اندروید هر سه ماه یک بار بروزرسانی دریافت خواهد کرد

سعید مزارعی
۲ شهریور ۱۳۹۵ - 14:54
از این پس اندروید هر سه ماه یک بار بروزرسانی دریافت خواهد کرد - تکفارس 

اندروید ۷.۰ نوقا امروز رسما عرضه شد، اما این تنها خبر بروزرسانی اندروید نبود. به نظر می رسد که گوگل در حال برنامه ریزی است تا بروزرسانی های نرم افزاری خود را در آینده ساختار یافته تر کند. اگرچه تاکنون نیز مشخص نیست که آیا این ساختاریافتگی و ثبات به خوبی باعث بهبود عملکرد تولیدکنندگان اندرویدی خواهد شد یا خیر.

مطابق با گفته های معاون رئیس بخش مهندسی گوگل یعنی Dave Burke، اندروید نوقا بر روی یک جدول نگهداری سه ماهه ی جدید تنظیم خواهد شد. در حقیقت، گوگل در حال حاظر کار بر روی اولین بروزرسانی اندروید نوقا برای نگهداری و بهبود آن را آغاز کرده است که به عنوان پیش نمایش توسعه دهندگان در پاییز امسال عرضه می شود. Burk به طور خاص چیزی را بیان نکرد، بنابراین خیلی واضح نیست که آیا پیش نمایش توسعه دهندگان و اولین بروزرسانی سه ماهه برای نگهداری با هم در این پاییز منتشر خواهند شد یا ابتدا در پاییز پیش نمایش توسعه دهندگان عرضه خواهد شد و سپس در زمستان نسخه ی نهایی برای آن سه ماهه عرضه می شود.

ضمنا ادعا می شود که این کار باعث افزایش سرعت بروزرسانی ها در دستگاه های غیر نکسوسی خواهد شد، اما ساختار یافتگی بیشتر و جدول زمانبندی با ثبات که با پیش نمایش توسعه دهندگان کامل می شود ممکن است تاثیراتی نیز داشته باشد. حداقل این کار باعث می شود که تهیه یک نقشه از کندترین تولید کنندگان در بروزرسانی ها وقتی که یک بروزرسانی منتشر می شود برای گوگل آسانتر شود که قبلا نیز شایعاتی مبنی بر نگرانی گوگل در این باره منتشر شده بود.

به هر حال به نظر می رسد که گوگل می خواهد یک جدول زمانبندی بهتر تولید کند و همچنین Burke می گوید که اولین بروزرسانی برای رفع مشکلات اندروید ۷.۰ نوقا به زودی منتشر خواهد شد.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید