گوشی جدید سری “ویرون” سامسونگ با پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد - تکفارس 
گوشی جدید سری “ویرون” سامسونگ با پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد - تکفارس 

گوشی جدید سری “ویرون” سامسونگ با پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد

سعید مزارعی
۲ شهریور ۱۳۹۵ - 18:08
گوشی جدید سری “ویرون” سامسونگ با پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد - تکفارس 

بوگاتی ویرون تنها یک خودرو نیست، این ماشین مادر تمام ماشین های اسپورت است، بنابراین هر وقت اسم این ماشین را می شنویم اولین چیزی که به ذهن ما می رسد “سرعت” است.

اما “Veyron” همچنین اسم رمز گوشی های هوشمند تاشو جدید سامسونگ نیز هستند. به احتمال زیاد دلیل انتخاب این نام برای این گوشی تاکید بر روی قدرت این گوشی است که احتمالا رقیب گوشی های سری نوت و S خواهد بود.

در حالی که این اولین باری نیست که در مورد گوشی های سری ویرون سامسونگ می شنویم اما اولین بار است که برخی از مشخصات این گوشی به دست ما رسیده است. اگرچه شایعات ادعا می کنند که این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۳.۹ اینچی است اما بر اساس یک بنچمارکی که به تازگی منتشر شده است این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۴.۲ اینچی خواهد بود.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۲۰ و همچنین ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. این دقیقا سخت افزار به کار رفته در گلکسی نوت ۷ است که در آمریکا فروخته می شود.

این گوشی با شماره مدل Samsung SM-W2017 به صورت پیش فرض با اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو عرضه می شود، بنابراین منتظر اندروید ۷.۰ نوقا حداقل برای نسخه ی پیش فرض این گوشی نباشید. هنوز مشخص نیست که دوربین این گوشی هوشمند جدید سامسونگ یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود یا ۱۶ مگاپیکسل.

متاسفانه هیچگونه اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه ی این گوشی در دست نداریم اما با قاطعیت می توانیم بگوییم که این گوشی همانند نسل پیشین خود در کشور چین عرضه خواهد شد. به دلیل اینکه هم اکنون هیچ تصویری از این گوشی در دست نداریم برای شما تعدادی از عکس های مدل سال قبل را آورده ایم که به نظر می رسد تفاوت چندانی با نسل جدید این سری نخواهد داشت.

منبع :phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.