گوشی میزو پرو ۷ در تاریخ ۱۳ سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 
گوشی میزو پرو ۷ در تاریخ ۱۳ سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 

گوشی میزو پرو ۷ در تاریخ ۱۳ سپتامبر معرفی خواهد شد

دانیال دهقانی
۲ شهریور ۱۳۹۵ - 21:18
گوشی میزو پرو ۷ در تاریخ ۱۳ سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 

گوشی میزو پرو ۷ در تاریخ ۱۳ سپتامبر معرفی خواهد شد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

پس از گذشت شش ماه از عرضه گوشی میزو پرو ۶ به عنوان پرچمدار گوشی های شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند چینی میزو (Meizu)، حال نوبت به آن رسیده که دنباله رو و نسل جدید آن معرفی شود. این گوشی در تاریخ ۱۳ سپتامبر و تحت شعار اندکی مضحک “پیشرفته تر از پیشرفته” معرفی خواهد شد.

این گوشی که هنوز از همان ساختار قدیمی و همیشگی بهره می برد، یعنی همان طراحی شبیه به آیفون که البته این بار به یک صفحه نمایش خمیده با کیفیت ۱۴۴۰p مجهز شده است و البته گوشی هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ سخت افزاری شباهت هایی را به گوشی های پرچمدار سامسونگ پیدا کرده است. چیپست این گوشی چیزی نیست جز اکسینوس ۸۸۹۰ و دوربین پشتی این گوشی نیز ۱۲ مگاپیکسلی است، دقیقاً همان مشخصاتی که گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج داشتند. دوربین جلویی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی است و در کنار آن، میزو پرو ۷ از ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR4 بهره می برد. به نظر شما یک گوشی با ظاهر ایفون و باطن گلکسی چگونه خواهد شد؟ از ما اگر بپرسید، در پاسخ خواهیم گفت که این فرمول امتحان خود را پس نداده ولی دورنمای خوبی دارد.

در مورد آن که آیا این گوشی ویژگی های قابل توجه دیگری دارد یا خیر نیز طی هفته های جاری اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد. میزو خارج از آسیا و تولید کنندگان آسیایی چندان نام شناخته شده ای نیست، ولی منتقدان نسبت به محصولات آن عمدتاً نظر مساعدی داشته اند و همین مسئله مهمی است و باعث می شود نسبت به میزو پرو ۷ امیدوار باشیم.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ ایا می تواند به موفقیت برسد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.