تصاویر گرافیکی جدید  Xiaomi Mi Note 2 را تایید می کنند - تکفارس 
تصاویر گرافیکی جدید  Xiaomi Mi Note 2 را تایید می کنند - تکفارس 

تصاویر گرافیکی جدید Xiaomi Mi Note 2 را تایید می کنند

امید بصیری
۳ شهریور ۱۳۹۵ - 17:00
تصاویر گرافیکی جدید  Xiaomi Mi Note 2 را تایید می کنند - تکفارس 

تا کنون تصاویر لو رفته ی متعددی از گوشی جدید Xiaomi با نام Mi Note 2 دیده ایم, فبلتی که قرار است مغز ما را با مشخصات شگفت انگیز خود از کار بیاندازد! برخی از مشخصات گوشی تا کنون لو رفته اند و تصویر جدید لو رفته ی این گوشی دیگر مشخصات این گوشی را نیز لو می دهد. چه این اطلاعات توسط شایعات لو رفته باشند یا نه به نظر می رسد که یک رقیب جدی برای گلکسی نوت ۷ در راه باشد.

با توجه به شایعات به نظر می رسد که Mi Note 2 قرار است همه را شگفت زده کند. جدا از پردازنده ی Snapdragon 821 ,6 گیگابایت حافظه ی رم و ۲۱۸ گیگابایت نیز حافظه ی داخلی پردازنده ی خمیده ی ۵.۷ اینچی با رزولوشن احتمالی Quad HD نیز در این تلفن همراه وجود خواهند داشت.

ممکن است که این گوشی از Force Touch نیز پشتیبانی کند. همچنین وجود دو دوربین در پشت این گوشی نیز ممکن است. تمامی این امکانات بی نظیر فقط قیمت ۴۲۰ دلار در دسترس خواهند بود. با وجود باتری ۴۰۰۰ میل آمپری Xiaomi Mi Note 2 می تواند در این نبرد کاملاً پیروز باشد.

ممکن است که پاسخ ژیائومی به گلکسی نوت جدید سامسونگ در ماه سپتامبر معرفی شود احتمالاً در پنجم این ماه. با توجه هیجان و انتظاری که برای ورود این گوشی به فروشگاه ها داریم هنوز شایعات و تصاویر باید تایید شوند. انتظار داریم که یک نسخه ی ارزان تر با صفحه نمایش HD و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی به قیمت ۳۷۵ دلار عرضه شود. حال یا با صفحه نمایش خمیده یا صفحه نمایش معمولی.

شاید کمی خوش خیالانه باشد اما می شود انتظار داشت که این گوشی در ایالات متحده آمریکا زود تر از جاهای دیگر عرضه شود. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر با شما در میان خواهیم گذاشت.

در این میان می توانید عکس های لو رفته ی بیشتری از این گوشی را در زیر مشاهده کنید.

Snap23 Snap20 Snap22

 

نظر شما درباره ی این گوشی هوشمند چیست؟! به نظر شما غول جدید Xiaomi توانایی رقابت با گلکسی نوت ۷ جدید را دارد؟!نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید