ای تی اند تی عرضه به روز رسانی مربوط به ویندوز ۱۰ را آغاز کرد - تکفارس 
ای تی اند تی عرضه به روز رسانی مربوط به ویندوز ۱۰ را آغاز کرد - تکفارس 

ای تی اند تی عرضه به روز رسانی مربوط به ویندوز ۱۰ را آغاز کرد

دانیال دهقانی
۴ شهریور ۱۳۹۵ - 21:13
ای تی اند تی عرضه به روز رسانی مربوط به ویندوز ۱۰ را آغاز کرد - تکفارس 

ای تی اند تی عرضه به روز رسانی مربوط به ویندوز ۱۰ را آغاز کرد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

هفته پیش، به روز رسانی سالیانه ویندوز ۱۰ برای گوشی هایی که از این سیستم عامل بهره می برند منتشر شد. امروز، شرکت توزیع کننده ای تی اند تی (AT&T) اعلام کرد که این به روز رسانی را برای گوشی های مایکروسافت لومیا ۹۵۰ (Lumia 950) عرضه کرده است. هنوز هیچ حرفی مبنی بر عرضه این به روز رسانی برای دیگر گوشی های سری لومیا این خرده فروشی به میان نیامده است. همچنین دیگر خرده فروشی ها هم در مورد آن که آیا این به روز رسانی را برای گوشی های لومیا عرضه خواهند کرد یا نه صحبتی نکرده اند.

تغییراتی که به واسطه این به روز رسانی به گوشی اضافه می شوند شامل یک منوی تنظیمات سریع (Quick Settings) است که می توان آن را به دلخواه تغییر داد. از دیگر امکانات این به روز رسانی می توان به این موارد اشاره کرد: یک اپلیکیشن اسکایپ جهانی با ظاهر متفاوت، به روز رسانی مرورگر مایکروسافت اج (Microsoft Edge) و … لیست کامل تغییرات البته در وبسایت مایکروسافت قابل مشاهده است.

نسخه جدید این به روز رسانی، که با سریال ۱۴۳۹۳.۶۷ شناخته می شود به حالت OTA عرضه شده است. یعنی این به روز رسانی از ساختاری متناوب بهره می برد. اگر همین امروز این به روز رسانی را دریافت نکرده اید، طی چند روز آینده آن را دریافت خواهید کرد. همچنین وقتی که هشدار مربوط به دریافت این به روز رسانی را دریافت کردید، از متصل بودن به وای فای و پر بودن باتری گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

نظر شما در رابطه با این به روز رسانی چیست؟ آیا انتظارات شما را برآورده کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.