ورایزن هنوز هم سلطان خرده فروشی های آمریکا است - تکفارس 
ورایزن هنوز هم سلطان خرده فروشی های آمریکا است - تکفارس 

ورایزن هنوز هم سلطان خرده فروشی های آمریکا است

دانیال دهقانی
۴ شهریور ۱۳۹۵ - 21:28
ورایزن هنوز هم سلطان خرده فروشی های آمریکا است - تکفارس 

ورایزن هنوز هم سلطان خرده فروشی های آمریکا است! در ادامه همراه تک فارس باشید.

با وجود آن که محصولات ورایزن (Verizon) همیشه در بهترین حد ممکن نیستند (به یاد بیاورید گلکسی نوت ۷ را که به نظر نسخه مربوط به ورایزن، بدترین نسخه آن بود!) ولی به هر حال راضی نگه داشتن ۱۵۰ میلیون کاربر اصلاً کار ساده ای نیست. یکی از دلایلی که ورایزن بزرگ ترین خرده فروشی آمریکا به شمار می رود، این موضوع است که از لحاظ هر نوع خدمات، سخت است که رقیبی برای آن پیدا کنید. اگرچه تی موبایل (T – Mobile) و جان لجر (John Legere) تلاش زیادی برای شکستن چرخه انحصاری ورایزن – ای تی اند تی (AT&T) کرده اند، ولی با توجه به تحقیقاتی که روت متریکس (RootMetrics) بر اساس ۶ معیار اعتماد، سرعت، اطلاعات، تماس ها، پیام ها و یک نتیجه کلی به عمل آورده، مشخص شده که ورایزن هنوز هم بهتر از همه عمل کرده است.

این اطلاعات بر اساس عملکرد این شرکت ها در تمامی جنبه ها در نیمه اول امسال به دست آمده اند. در حالی که ورایزن توانسته به راحتی تاج پادشاهی را بر سر بگذارد، روت متریکس ای تی اند تی را یک “رقیب سرسخت پشت سر ورایزن از لحاظ کشوری” خطاب کرده است.

اسپرینت (Sprint) و تی موبایل نیز به ترتیب رتبه های سوم و چهارم این تحقیقات روت متریکس را به خود احتصاص داده اند. هر دوی این شرکت ها از لحاظ ارائه خدمات در کلان شهرها و مناطق پر جمعیت بسیار قدرتمند ظاهر شدند، ولی ارائه خدمات سراسری تی موبایل از دیگر رقبا تا حد قابل توجهی پایین تر بوده است. تلاش بسیار روت متریکس برای در نظر گرفتن تمامی جمعیت آمریکا برای این آزمایش کاری کرده که جای کمتر شکی در نتایج باقی می ماند.

این آزمایش به طور کلی حاوی اطلاعات جالبی است که به مهم ترین های آن ها اشاره کردیم ولی باز هم می توانید با مراجعه به وبسایت روت متریکس به مقاله کلی دسترسی پیدا کنید.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا این نتایج، چیزی جز مشتری مداری شرکت ورایزن را اثبات می کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید