از دو مدل شیائومی ردمی نوت ۴ توسط چاینا موبایل پرده برداری شد - تکفارس 
از دو مدل شیائومی ردمی نوت ۴ توسط چاینا موبایل پرده برداری شد - تکفارس 

از دو مدل شیائومی ردمی نوت ۴ توسط چاینا موبایل پرده برداری شد

دانیال دهقانی
۴ شهریور ۱۳۹۵ - 19:37
از دو مدل شیائومی ردمی نوت ۴ توسط چاینا موبایل پرده برداری شد - تکفارس 

از دو مدل شیائومی ردمی نوت ۴ توسط چاینا موبایل پرده برداری شد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

چاینا موبایل (China Mobile) امروز اعلام کرده که از روز ۲۶ آگوست یعنی فردا، اقدام به عرضه گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ (Redmi Note 4) خواهد کرد. همان طور که انتظار می رفت و در این خبر اشاره کرده بودیم، این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی (با شیشه ۲.۵ بعدی) با رزولوشن فول اچ دی بهره می برد. در زیر صفحه نمایش این گوشی، یک چیپست مدیا تک هلیو اکس ۲۰ (MediaTek Helio X20) قرار دارد که یک پردازنده ۱۰ هسته ای با قدرت ۲.۱ گیگاهرتز را به گوشی اعطا می کند. یک اسکنر اثر انگشت در این گوشی تعبیه شده و دوربین پشتی آن نیز ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود، و دوربین جلویی آن که برای مکالمات تصویری و گرفتن تصاویر سلفی به کار می رود ۵ مگاپیکسلی است.

دو مدل مختلف از شیائومی ردمی نوت ۴ به بازار عرضه خواهد شد. مدلی که ۲ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت و از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد با قیمتی معادل ۱۳۵ دلار در بازار به فروش خواهد رسید. البته اگر کمی دست و دل باز تر باشید، می توانید نسخه دیگری از این گوشی را تهیه کنید که ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. در این صورت باید چیزی در حدود ۱۸۰ دلار هزینه کنید. لازم به ذکر است که یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری این گوشی را روشن نگاه می دارد.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و ۸.۵ میلی متر نیز ضخامت خواهد داشت. این گوشی ۱۷۵ گرم وزن دارد و نسخه نامعلومی از اندروید به طور پیش فرض روی آن نصب است. ما حدس می زنیم که اندروید ۶ بر روی این گوشی به همراه MIUI 8 نصب باشد.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا با توجه به قیمت، ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید