اچ تی سی در عمل کردن به قول خود در مورد عرضه به روز رسانی اندروید ۷ نوقا برای گوشی اچ تی سی وان ام ۹ ناموفق ماند - تکفارس 
اچ تی سی در عمل کردن به قول خود در مورد عرضه به روز رسانی اندروید ۷ نوقا برای گوشی اچ تی سی وان ام ۹ ناموفق ماند - تکفارس 

اچ تی سی در عمل کردن به قول خود در مورد عرضه به روز رسانی اندروید ۷ نوقا برای گوشی اچ تی سی وان ام ۹ ناموفق ماند

دانیال دهقانی
۵ شهریور ۱۳۹۵ - 20:29
اچ تی سی در عمل کردن به قول خود در مورد عرضه به روز رسانی اندروید ۷ نوقا برای گوشی اچ تی سی وان ام ۹ ناموفق ماند - تکفارس 

اچ تی سی در عمل کردن به قول خود در مورد عرضه به روز رسانی اندروید ۷ نوقا برای گوشی اچ تی سی وان ام ۹ ناموفق ماند! در ادامه همراه تک فارس باشید.

وقتی که گوشی اچ تی سی وان ام ۹ (HTC One M9) در ۲۰ اکتبر سال ۲۰۱۵ معرفی شد، کمپانی اچ تی سی خبر خوشحال کننده ای را از طریق یک توئیت به طرفداران داد. این پیام به این مضمون بود که نسخه آنلاک شده این گوشی ظرف ۱۵ روز پس از عرضه هر به روز رسانی نرم افزاری توسط گوگل برای گوشی های نکسوس، آن به روز رسانی را دریافت خواهد کرد. از آن جایی که اکثر آپدیت های مربوط به اندروید اول روانه گوشی های نکسوس می شوند، اچ تی سی با دادن این قول سعی داشت تا کاربران اندرویدی خسته از انتظار برای عرضه به روز رسانی را به سمت این گوشی جذب کند.

حالا، باید گفت که اگر قرار باشد به اچ تی سی یک شخصیت کارتونی از دیزنی را نسبت دهیم، بدون شک انتخاب ما پینوکیو خواهد بود! دیروز این کمپانی برنامه خود برای عرضه به روز رسانی مربوط به اندروید ۷ نوقا را منتشر کرد (از اینجا می توانید به آن خبر دسترسی پیدا کنید) و مشخص شد که این به روز رسانی، ابتدا در دسترس گوشی اچ تی سی ۱۰ قرار خواهد گرفت و سپس پای خود را به اچ تی سی وان ام ۹ باز خواهد کرد، آن هم در حالی که زودتر از سه ماهه پایانی سال نمی توانیم منتظر چنین به روز رسانی باشیم.

بدون توجه به این که اچ تی سی ۱۰ دقیقاً چه زمانی این به روز رسانی را دریافت خواهد کرد، یک نکته واضح و روشن است: اچ تی سی وان ام ۹ بعد از آن گوشی این به روز رسانی را دریافت کرده و این بازه بدون شک بیشتر از ۱۵ روز نسبت به زمان عرضه این به روز رسانی برای گوشی های نکسوس است. البته شکست اچ تی سی در عمل به قول خود به نظر باعث پشیمانی و آزردگی این شرکت نشده است. دیروز اچ تی سی طی بیانیه ای گفت:
“با توجه به اشتیاق زیاد برای اندروید ۷ نوقا، ما در حال همسو سازی منابع در اطراف گوشی های پرچمدار خود هستیم به گونه ای که در نهایت مشتریان بیشترین سود را ببرند.”

همان طور که می بینید، در این بیانیه نشانی از آن قول و ۱۵ روز وجود ندارد.

البته این اولین باری نیست که اچ تی سی نتوانسته به وعده خود جامه عمل بپوشاند. اگر به سال ۲۰۱۴ بازگردیم می بینیم که این شرکت قول داد تا دو گوشی اچ تی سی وان ام ۸ و اچ تی سی وان ام ۷ ظرف گذشت ۹۰ روز از عرضه به روز رسانی مربوط به اندروید ۵ برای گوشی های نکسوس، به این سیستم عامل مجهز خواهند شد. اچ تی سی نتوانست به آن وعده عمل کند و حالا هم باز نتوانسته به قول خود پایبند باشد.

نیازی به ذکر نیست که طرفداران مدتی پیش به این نتیجه رسیده بودند هر حرفی که اچ تی سی می زند را نباید باور کنند. این مسئله که این کمپانی با گوشی اچ تی سی ۱۰ توانسته بهترین گوشی چند سال اخیر خود را به بازار عرضه کند ولی از لحاظ فروش این گوشی عملکرد خوبی ندارد نیز تاسف بار است و گواهی بر این مسئله است.

lye

تصویری از آن توئیت جنجالی و معروف

نظر شما در رابطه با این بدقولی اچ تی سی چیست؟ آیا هنوز به این شرکت اعتماد دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.