اندروید ۷ نوقا برای گوشی شما عرضه نمی شود؟ کوال کام را سرزنش کنید - تکفارس 
اندروید ۷ نوقا برای گوشی شما عرضه نمی شود؟ کوال کام را سرزنش کنید - تکفارس 

اندروید ۷ نوقا برای گوشی شما عرضه نمی شود؟ کوال کام را سرزنش کنید

دانیال دهقانی
۵ شهریور ۱۳۹۵ - 23:27
اندروید ۷ نوقا برای گوشی شما عرضه نمی شود؟ کوال کام را سرزنش کنید - تکفارس 

اندروید ۷ نوقا برای گوشی شما عرضه نمی شود؟ کوال کام را سرزنش کنید! در ادامه همراه تک فارس باشید.

حتماً یادتان هست که چگونه اچ تی سی وان ام ۸ (HTC One M8) قرار بود به روز رسانی مربوط به اندروید ۷ را دریافت کند ولی این اتفاق نیفتاد. به جای سرزنش اچ تی سی، شما باید کوال کام را مورد ملامت قرار دهید که مانع آمدن آن نسخه از اندروید به این گوشی شد. در حقیقت، شما به خاطر رسیدن نکسوس ۵ به آخر خط با به روز رسانی اندروید ۶ (و عدم عرضه نسخه های بعدی برای آن) نیز باید کوال کام را سرزنش کنید!

بر اساس اعلام سازندگان رام گوشی و البته یکی از افشا سازان معروف اخبار اچ تی سی یعنی LlabTooFeR اعلام کرده اند که کوال کام تمایلی به عرضه به روز رسانی اندروید ۷ بر روی چیپست های اسنپ دراگون ۸۰۰ و ۸۰۱ ندارد. استفاده از این چیپست ها در گوشی های اچ تی سی وان ام ۸ و نکسوس ۵ باعث شده تا اندروید ۷ برای آن ها عرضه نشود.

از دیگر گوشی هایی که قربانی این تصمیم کوال کام شده اند می توان به سامسونگ گلکسی اس ۵، سامسونگ گلکسی نوت ۳، ال جی جی ۳ و سونی اکسپریا زد ۳ و تعدادی دیگر اشاره کرد. البته، احتمالاً اکثر این گوشی ها هم هیچ مشکلی در زمینه اجرای اندروید ۷ نخواهند داشت. ولی متاسفانه، به نظر هیچ گاه دلیل این تصمیم کوال کام را نمی فهمیم. البته اگر خود کوال کام هم از این به روز رسانی استقبال و پشتیبانی می کرد، معلوم نبود که خود سازنده گوشی هم از آن پشتیبانی به عمل می آورد.

البته، اگر شما به دنبال بروز عصبانیت خود نسبت به عدم عرضه اندروید ۷ برای گوشی خود هستید، بهتر است زیاد به دنبال غر زدن بر سر سازنده گوشی خود نباشید چرا که این تصمیم از اتاق فرمان دیگری گرفته شده است! بهتر است که اگر اعتراضی نسبت به عدم عرضه اندروید ۷ بر روی آن دو چیپست دارید، آن را با کوال کام در میان بگذارید.

qwe

توئیتی که خبر از عدم عرضه اندروید ۷ بر روی چیپست های اسنپ دراگون ۸۰۰ و ۸۰۱ می دهد.

نظر شما در رابطه با این تصمیم کوال کام چیست؟ آیا این کار توهینی به دارندگان گوشی هایی با این چیپست نیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.