گوشی موتو ای ۳ پاور محصول لنوو در هنگ کنگ عرضه شد - تکفارس 
گوشی موتو ای ۳ پاور محصول لنوو در هنگ کنگ عرضه شد - تکفارس 

گوشی موتو ای ۳ پاور محصول لنوو در هنگ کنگ عرضه شد

دانیال دهقانی
۶ شهریور ۱۳۹۵ - 23:40
گوشی موتو ای ۳ پاور محصول لنوو در هنگ کنگ عرضه شد - تکفارس 

گوشی موتو ای ۳ پاور محصول لنوو در هنگ کنگ عرضه شد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

دو شرکت لنوو و موتورولا امسال بسیار پرکار بوده اند. خط تولید سری موتو جی با سه محصول موتو جی ۴، موتو جی ۴ پلی و موتو جی ۴ پلاس بیش از پیش تقویت شد. هر کدام از این گوشی های قدرتمند انتخاب بسیار خوبی برای کسانی که تصمیم دارند یک گوشی مناسب با قیمت معقول خریداری کنند. با گوشی موتو جی ۴ پلاس کاربران می توانند با هزینه ۲۴۹ دلار به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت دسترسی داشته باشند. علاوه بر آن، بخش موتو زد این کمپانی هم با معرفی موتو مادها (Moto Mods) توانست دست به یک نوآوری عالی در گوشی های هوشمند بزند. به راحتی می توان دید که لنوو و موتورولا در سال ۲۰۱۶ چه قدر کارهای مختلف انجام داده اند، ولی به نظر آن ها هنوز هم کارهای دیگری برای انجام دادن دارند.

زمزمه هایی مبنی بر دمیدن روح تازه ای به خط تولید سری موتو ای در ابتدای امسال به گوش رسیده بود ولی تا پیش از این هیچ خبر رسمی در این مورد نشنیده بودیم. اما به هر حال اکنون به نظر می رسد که موتورولا و لنوو با کمک یکدیگر موتو ای ۳ پاور (Moto E3 Power) را در هنگ کنگ عرضه کرده اند که قیمتی معادل ۱۴۲ دلار آمریکا دارد.

با توجه به شنیده ها و اطلاعاتی که در مورد این گوشی به بیرون درز پیدا کرده، این گوشی هدف اصلی اش جای دادن یک باتری بسیار قدرتمند در خود بوده است. این گوشی یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری را در خود جای داده است، و از آن جایی که یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت اچ دی دارد، تا مدت ها می تواند با این باتری قدرتمند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. دوربین پشتی این گوشی ۸ مگاپیکسل است و این گوشی ۲ گیگابایت حافظه رم و یک پردازنده ۸ هسته ای با قدرت ۱ گیگاهرتز در اختیار دارد که البته خیلی هم سطح بالا نیست، ولی پشتیبانی از فناوری ۴ جی و دو سیم کارت خود از نکات مثبت آن به شمار می روند.

علاوه بر عرضه این گوشی در بازار هنگ کنگ، بخش هندوستان موتورولا نیز این گوشی را معرفی کرده است. در حساب توئیتر این بخش تصاویری از این گوشی منتشر شده که قصد دارد تا عملکرد خیره کننده باتری آن را به رخ بکشد.

موتورولا و لنوو احتمالاً در نمایشگاه آی اف ای برلین که ماه آینده برگزار می شود به طور رسمی این گوشی را معارفه خواهند کرد، پس به زودی در مورد عرضه آن در دیگر نقاط جهان و البته قیمت آن اطلاعات بیشتری پیدا خواهیم کرد.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.