LG از سه مانیتور بسیار عریض خود رونمایی می کند - تکفارس 
LG از سه مانیتور بسیار عریض خود رونمایی می کند - تکفارس 

LG از سه مانیتور بسیار عریض خود رونمایی می کند

علی سیف الهی
۹ شهریور ۱۳۹۵ - 12:30
LG از سه مانیتور بسیار عریض خود رونمایی می کند - تکفارس 

با گسترده شدن روزافزون بازی های ویدئویی آن هم با کیفیت های بالاتر از فول اچ دی، به طبع نمایشگر های مخصوص بازی نیز باید پیشرفت بزرگی را به خود ببینند. حال ال جی از مانیتور های بسیار عریض خود رونمایی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

ال جی به کار خود برای برداشتن محدودیت های مانیتور هایی با نسبت ۲۱ به ۹ ادامه می دهد و این سه مدل چیزهایی هستند که ثمره ی همین تلاش روز افزون هستند. این مانیتور ها آماده اند تا در نمایشگاه IFA امسال به معرض دید عمومی گذاشته شوند و در پائیز امسال نیز در ایالات متحده به فروش خواهند رسید. این مدل ها شامل بزرگترین مدل ۳۸ اینچی خمیده ی دنیا است که با قیمت ۱۵۰۰ دلاری در ماه سپتامبر به فروش خواهد رسید و مدل ۳۴ اینچی نیز در ماه اکتبر با قیمت ۷۰ دلاری فروشش آغاز خواهد شد. همچنین مدل تخت ۳۴ اینچی نیز در ماه نوامبر با قیمت ۶۰۰ دلاری فروشش آغاز خواهد شد.

Ultrawide-Monitor

مدل بزرگ ۳۸ اینچی دارای رزولوشن کواد اچ دی پلاس با کیفیت ۳۸۴۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی است و تنها مانیتور بسیار عریض است که دارای پورت USB-C در درون خود است. این مدل از گوگل کست پشتیبانی می کند (همچنین دارای پشتیبانی از قابلیت چند وظیفگی است که کار شما را موقع انجام کار های مختلف راحت می کند). در آخر این مدل ۳۴ اینچی خمیده اولین نمایشگر بازی با نرخ بروزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتزی با پنل IPS و نسبت تصویر ۲۱ به ۹ بسیار عریض است که دارای فناوری FreeSync شرکت AMD است که از پرش تصاویر درون بازی جلوگیری می کند و باعث بهتر شدن تجربه ی کاربری می شود.

نظر شما درباره ی این مانیتور های گیمینگ چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید