لیست قیمت ها به همراه ظرفیت حافظه آیفون ۷ و ۷ پلاس لو رفت - تکفارس 
لیست قیمت ها به همراه ظرفیت حافظه آیفون ۷ و ۷ پلاس لو رفت - تکفارس 

لیست قیمت ها به همراه ظرفیت حافظه آیفون ۷ و ۷ پلاس لو رفت

سعید مزارعی
۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - 16:17
لیست قیمت ها به همراه ظرفیت حافظه آیفون ۷ و ۷ پلاس لو رفت - تکفارس 

معرفی گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از جمله هیجان انگیزترین مراسم های این فصل است. به طور طبیعی قیمت و امکانات گوشی از جمله جذاب ترین قسمت های محصولات جدید هستند که کاربران دوست دارند از آن ها آگاه شوند. حالا اما به لطف بزرگترین فروشنده ی محصولات اپل در چین یعنی Leleda قیمت مدل های مختلف آیفون لو رفته است.

بر اساس اطلاعاتی که این فروشگاه تایید می کند آیفون های امسال با ظرفیت های ۳۲، ۱۲۸، ۲۵۶ عرضه می شوند که نسبت به گوشی های سال گذشته ی این شرکت افزایش دوبرابری را در ظرفیت حافظه شاهد هستند. بر اساس این اطلاعات شرکت اپل بدون تغییر قیمت گوشی های خود نسبت به مدل گذشته دست به افزایش دو برابری ظرفیت حافظه گوشی های خود زده است. لیست قیمت های این گوشی ها را در ظرفیت های مختلف در زیر مشاهده می کنید.

بالاخره یکی از شایعات وجود ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی را در آیفون های امسال تایید کرد که نشان می دهد دیگر تنها آیپد این ظرفیت را ندارد و گوشی های آیفون نیز به این جرگه پیوسته اند. این تصویر نشان می دهد که همانگونه که در خبرهای پیشتر می دانستیم، درون جعبه ی این گوشی یک هدفون با کانکتور لایتنینگ همراه با یک آداپتور تبدیل لایتنینگ به جک ۳.۵ میلی متری وجود دارد.

منبع : gsmArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.